Gå til innhold

Anbefal meg en treningstights - din favoritt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på jakt etter treningstights, men det er jo umulig å finne noen..

Har lest litt på nett men i den ene testen så kommer en viss tights godt ut men i en annen test blir den jo slakta...

Jeg ønsker meg en svart lang treningstights, IKKE gjennomsiktig og ikke alt for ille i pris.

Kommer til å jogge mest med den men også litt styrketrening. Noen som kan anbefale meg en god treningstights? Vil gjerne prøve den så fint om den finnes i butikk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne!

Ikke kompresjon eller noe, bare en vanlig treningstighs!

Jeg er veldig glad i Nike sine tights fordi de har en passform som passer min kropp, og min erfaring er at de varer lenge.

AnonymBruker
Skrevet

Er du kvinne eller mann? De går stort sett om hverandre. Men noen menn liker at den gir litt bedre plass der fremme.

Anonymous poster hash: 7221c...5cd

Gjest Gjesp
Skrevet

Etter at jeg først kjøpte Kari Traa sine treningstights så har jeg ikke brukt noen av de gamle mine. Så jeg har blitt helt Kari Traa-fan etter det .... har kjøpt treningstopper også og jeg synes det er et fantastisk merke.

Skrevet

Skins A400. Koster litt, med til gjengjeld får du en tights som sitter bra, ikke er gjennomsiktig, har sykt bra kompresjon og som holder lenge. :-) Har aldri vært så fornøyd med en tights før!

Om du vil ha billigere og ikke kompresjon, er faktisk tightsene fra Better Bodies utrolig gode. Lave i livet, men glir faktisk ikke ned og har ikke knyting slik at noe tyter over kanten.

Gjest Honeyblossom
Skrevet (endret)

Jeg bruker treningstights fra H&M og er veldig fornøyd med de. Ser ikke poenget med å betale tredobbel ++ pris når man kan bruke de.

Eneste du bør passe på er å kjøpe de som er helt svarte for de har knyting i livet. De andre som har masse mønster på seg har ikke det og er umulig å bruke på trening siden de bare sklir ned :P

Endret av Honeyblossom
Skrevet

Tights fra Craft. Har 2 stk som jeg er veldig fornøyd med. (Ikke kompresjonstights.)

Skrevet

Her vil du få omtrent like mange svar som i testene :) selv sverger jeg til røhnisch sine anti-shake; hatt tre sorte hvorav to av de i to år, og først nå må de byttes, og så liker jeg casall sin body sculpt; perfekt å løpe med da den strammer litt opp så man ikke "disseR". Sverget til Nike før jeg prøvde røhnisch og har tenkt på å kjøpe en derifra igjen; Nike er aldri feil!

Skrevet

Her vil du få omtrent like mange svar som i testene :) selv sverger jeg til røhnisch sine anti-shake; hatt tre sorte hvorav to av de i to år, og først nå må de byttes, og så liker jeg casall sin body sculpt; perfekt å løpe med da den strammer litt opp så man ikke "disseR". Sverget til Nike før jeg prøvde røhnisch og har tenkt på å kjøpe en derifra igjen; Nike er aldri feil!

Poenget glemte jeg å skrive: Du bør ta deg en tur i en butikk eller tre og føle deg litt frem på hva du selv ønsker og på passform. Getinspired har også.mye bra, og lett å returnere.

Skrevet

Poenget glemte jeg å skrive: Du bør ta deg en tur i en butikk eller tre og føle deg litt frem på hva du selv ønsker og på passform. Getinspired har også.mye bra, og lett å returnere.

Som kaffejenta sier, du må prøve! Og når du er i prøverommet, ikke bare stå stille. Prøv å bøy og tøy litt (sett deg i squat f.eks.), så du faktisk kjenner hvordan tightsen sitter når du beveger deg!

Denne tråden understreker jo bare at passform er individuelt. Ser jo at f.eks Kari Traa er anbefalt her. Jeg liker ikke det merket, hverken på treningstights eller på longs, for på min kropp sitter de kjempedårlig. Men det betyr jo absolutt ikke at det er dårlige klær!

Veldig mange her sverger jo til kompressjon/ant-shake greier. Jeg personlig skjønner ikke greia... For vanlige mosjonister tenker jeg at det er å kaste penger ut av vinduet!

Skrevet

Rønnish sine anti-shake tightser sverger jeg også til, de er kjempegode! Og sitter som et skudd :)

Pluss i boka for at rumpa får et løft og man kan løpe, hoppe og turne uten at noe som helst disser! Og de er ikke gjennomsiktige :)

Skrevet

Takk for alle svar! :) Må nok ta meg en tur på mandag og lete litt :)

Skrevet

Skins A400. Koster litt, med til gjengjeld får du en tights som sitter bra, ikke er gjennomsiktig, har sykt bra kompresjon og som holder lenge. :-) Har aldri vært så fornøyd med en tights før!

Om du vil ha billigere og ikke kompresjon, er faktisk tightsene fra Better Bodies utrolig gode. Lave i livet, men glir faktisk ikke ned og har ikke knyting slik at noe tyter over kanten.

Er skins A400 tykkere enn A200? :)

Skrevet (endret)

Jeg synest dessverre ikke at tightsene jeg har fra Better Bodies er noe gode. Altså, det er fint stoff og god kvalitet, men problemet mitt blir at de er for lave i livet. På meg sklir de! Og det er ikke noe feil med størrelsene, har både S og M og begge passer, men livet passer ikke til min kroppsform. Jeg foretrekker heller tightser med høyt liv, da er jeg sikker :)

Endret av lillsunshine
  • Liker 2
Skrevet

Er skins A400 tykkere enn A200? :)

Det er jeg dessverre ikke sikker på - har bare to av A400 :-)

Jeg synest dessverre ikke at tightsene jeg har fra Better Bodies er noe gode. Altså, det er fint stoff og god kvalitet, men problemet mitt blir at de er for lave i livet. På meg sklir de! Og det er ikke noe feil med størrelsene, har både S og M og begge passer, men livet passer ikke til min kroppsform. Jeg foretrekker heller tightser med høyt liv, da er jeg sikker :)

Virkelig? Det er jo dumt, da. De glir hverken på meg eller min søster, men da er det vel ikke slik for alle.

Gjest mainbitch
Skrevet

Denne!

Jeg er veldig glad i Nike sine tights fordi de har en passform som passer min kropp, og min erfaring er at de varer lenge.

Veldig enig i denne. Men ikke kjøp den for stor, da faller den bare av

Skrevet

Jeg bruker treningstights fra H&M og er veldig fornøyd med de. Ser ikke poenget med å betale tredobbel ++ pris når man kan bruke de.

/quote]

Mulig de er gode på styrketrening og pilates/rolig tur, men når man virkelig skal prestere på et løp er ikke disse tightsene gode nok, syns jeg... De sklir ned, blir svette og klør. Sømmene kjennes også godt

Gjest Honeyblossom
Skrevet

Jeg jogger med dem regelmessig og det har jeg aldri opplevd.

Skrevet

Denne!

Enig. Veldig fornøyd med Nike. Mine to er godt brukt og ser enda nye ut. :)

Skrevet

Røhnisch sine antishake tights :) Hørt mye skryt om den nye fra 2XU, men ikke prøvd den selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...