AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #1 Skrevet 1. mai 2015 Hei, jenter! Jeg har brukt extensions i mange år, og er lei av å bruke tid på å sy dem sammen for mer tykkelse. Har vanligvis kjøpt 100gram da det er enklest å få tak i (siden jeg har fall/bølger i mitt hår). Så lurer på om noen her vet om noen som selger 180g eller mer noen steder? Er klar over LuxHair, men vil helst ha noe med bølger Siden det koster mer enn 300 kroner er jeg skeptisk til å handle fra utlandet (livredd for superhøy toll). Har noen kanskje et tips eller to her? Vet du om noen loopholes? eBay har for det meste bare tull. Er vanskelig å finne fram i extensions-jungelen der Anonymous poster hash: 19495...6cc
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #2 Skrevet 1. mai 2015 Ups, var ikke meningen å være anonym her! Anonymous poster hash: 19495...6cc
Tibbie Skrevet 1. mai 2015 #3 Skrevet 1. mai 2015 Herlighet, den anonym-knappen, altså For noe kluss... : )
Gjest Happyface87 Skrevet 1. mai 2015 #4 Skrevet 1. mai 2015 E-bay! Jeg har supertjukt hår, og det blendet såå bra inn Jeg kan se om jeg finner link. Men det var en random selger fra Kina liksom, jeg trodde jo ikke det var noe bra kvalitet. Men det var det!
Tibbie Skrevet 1. mai 2015 #5 Skrevet 1. mai 2015 E-bay! Jeg har supertjukt hår, og det blendet såå bra inn Jeg kan se om jeg finner link. Men det var en random selger fra Kina liksom, jeg trodde jo ikke det var noe bra kvalitet. Men det var det! Fikk ikke noe respons her, så bestilte bare LuxusHair. Men vil GJERNE ha linken om du finner den! Når jeg leter finner jeg bare enten eller. Enten er det tynt eller så er det falskt
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #6 Skrevet 1. mai 2015 Luxushair!!!Anonymous poster hash: 1a4c5...88f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå