Gå til innhold

Kvitt psoriasis

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

har du, og hvordan?

Anonymous poster hash: 0c72f...a05

Jeg har prøvd mange typer behandling, men få fyngerte, kortisonskremer, strålebehandling, soling osv osv osv. ingenting av dette fyngerte for meg. er mye og skrive så dere som vil høre hva jeg gjorde kan skrive til meg på innboks på facebook.
eller noe. Petter Austvoll heter jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt psoriasis siden jeg var 12, og dere som skriver at dere "ble kvitt psoriasis fordi dere byttet vaskemiddel, hurra" - jeg kunne ha slått dere i hodet med en kjepp :b

Har ikke telling på hvor mange som har kommet til meg med LØSNINGEN. Kutte sukker og karbohydrater, melk, egg, og mange andre matkategorier, diverse mirakelsalver eller kremer, mineraler og kosttilskudd som tang og tare, og jeg må bare si at ingen har virket det spøtt.

Det som virker for meg, og folk som er skikkelig utsatt for psoriasis er mer medisinske enn sådan, vil jeg torre å påstå.

Lysbehandling og behandlingsreiser fungerer helt til man slutter med behandlingen, det samme gjør alskens kortisonpreparater. Den løsningen som har vært best for meg, og ikke minst syken min, er metotrexate. Lik null bivirkninger, og utslettet er omtrent borte. Og så slipper jeg å "behandle meg ihjel" - det tæra skikkelig på psyken min.

Skal sies at jeg i tillegg har psoriasis artritt. Jente 25.

Anonymkode: 3bcba...048

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal også sies at det er mye scam ut og går, rettet mot oss med psoriasis!! Vær skeptisk mot "mirakelkurer" er mitt råd.

Anonymkode: 3bcba...048

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...