Gå til innhold

Lov å leve?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en nabo som bor over meg. Type crazy cat lady som ikke virker å tåle at folk kan faktisk lage lyder. Utenom hun selv. I starten klagde hun på bagateller som "slemring" av ytterdører og lyd fra leilighet grunnet åpne vindu. Så klagde hun etterhvert på at hun hørte lyder fra min leilighet når jeg ikke hadde noe lyd osv på. Jeg satt på PCen med hodetelefoner og leste artikler på nett mens jeg hørte på musikk. Har type AKG hodetelefoner med lite til ingen lydlekkasje avhengig av volum og dette skal ikke hun greie høre. Hun har klaget til utleier flere gang på at jeg bråker. Gud forby at jeg skal få ha på radio eller høyttalere på PCen. Da kommer hun og tramper. Selv støvsuger hun hver dag (flytter møbler hver gang) og når hun går er det nesten som om hun veier 200 kg pluss. Tunge skritt altså. Type person som ikke går å snakke med for hun har alltid rett. Kjenner jeg ikke gidder mer og kommer uansett til å flytte snart men hva i alle dager kan gjøres i mellomtia? Hvordan kan jeg endelig få utleier til å tro meg at det er HUN som er problemet ikke jeg?

Anonymous poster hash: c4b2c...933
Skrevet

Si det akkurat som det er til utleier. Det er det eneste du kan gjøre. Hvis du snart skal flytte uansett, så kan du dessuten bare gi blaffen i kritikken hennes. Bare "bråk" akkurat som det passer deg

• Liker 2
Skrevet

Tusen takk for raskt svar. Har sendt melding tidligere i dag om ståa.. Han ser ikke ut som han har satt to og to sammen men jeg konkluderte det godt i meldinga med "serieklaginga" hennes. Har ikke fått svar enda men håper å få høre fra han snart evt. at han tar en prat med henne.. Vil ikke dette skal trenge ende opp som tvistsak der vi må møtes for å avtale hvordan ting skal være :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...