AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #1 Del Skrevet 1. mai 2015 Det er bare å si at etter at hun oppdaget forskjellen på mitt lem etter 20 minutt med Bathmate pumpen har hun lagt inn bestilling på pumpet lem hver gang. Hun var fornøyd med mitt lem som uten pumping er bra stort med ca 23cm lengde og 18cm omkrets. Sist tok hun frem målbåndet etter pumping og resultatet var 25cm lengde og 21cm omkrets. Er hun fornøyd, er jeg fornøyd. Rått å se henne leke med den, suge den og komme på den. Det er mai folkens, nyt varmen og yrheten. Fortell om din erfaring ved bruk av penispumpe, og om hvordan dine partnere mottar bruken. Min har vært udelt positiv. Anonymous poster hash: 30ada...dc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stinky Skrevet 1. mai 2015 #2 Del Skrevet 1. mai 2015 Hva er nå vitsen med så stort. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 1. mai 2015 #3 Del Skrevet 1. mai 2015 (endret) Synes dette minte om reklame og skjønner ikke poenget med en penis som skal være mer enn halvparten så tykk som en nyfødts hode og halvparten så lang. - Virker veldig upraktisk, spesielt siden noe slikt er ganske vanskelig å få inn i munnen om en ikke har en spesielt svær munn og at jeg ihvertfall ikke har til hensikt å føle st jeg gjennomgår en fødsel ved sex. Endret 1. mai 2015 av absinthia 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #4 Del Skrevet 1. mai 2015 Så lenge den duger bra nok så betyr ikke størrelsen noe for meg . Hilsen kvinne 27 år som både har hatt mindre og større peniser i musa mi Anonymous poster hash: 62d02...8dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #5 Del Skrevet 1. mai 2015 TS her. Mennesker er forskjellige, og jeg er meg. Vi har ikke rett på pang samleie, så det er avsporing her. Det jeg spurte etter var kvinners og menns erfarng med bruk av pumpe i et forhold. Jeg bare beskrev at hun likte det og at jeg selv opplever det som positivt for vårt sexliv. Selv elsker jeg min kvinne med sine store kjønnslepper og lever med denne kvinnen som jevnt kjører squats, noe som gjør rumpa hennes stor med nice form. At hun elsker min store gjør at vi sammen er har det godt seksuelt. Pumping har bare vært krydder sånn sett.Anonymous poster hash: 30ada...dc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 1. mai 2015 #6 Del Skrevet 1. mai 2015 (endret) Anonymous poster hash: 30ada...dc2 Endret 1. mai 2015 av absinthia 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #7 Del Skrevet 1. mai 2015 Fin reklame fra den engelske bathmate ansatte. Job well done mate. Anonymous poster hash: 730f6...837 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #8 Del Skrevet 1. mai 2015 TS igjen. Hima på Vestlandet, i byen kor me kallas araberar, bruke me ikkje google translate, men skrive bokmål, ikkje perfekt, så resten av landet ska forstå oss. Bergensere er store i kjeften, mens me litt lenger sørøve e svære andre plassår. Google my ass.Anonymous poster hash: 30ada...dc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stinky Skrevet 1. mai 2015 #9 Del Skrevet 1. mai 2015 TS igjen. Hima på Vestlandet, i byen kor me kallas araberar, bruke me ikkje google translate, men skrive bokmål, ikkje perfekt, så resten av landet ska forstå oss. Bergensere er store i kjeften, mens me litt lenger sørøve e svære andre plassår. Google my ass.Anonymous poster hash: 30ada...dc2 Bare folk som har mikropikk har behov for å fortelle hvor "store de er".. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 1. mai 2015 #10 Del Skrevet 1. mai 2015 Det er bare å si at etter at hun oppdaget forskjellen på mitt lem etter 20 minutt med Bathmate pumpen har hun lagt inn bestilling på pumpet lem hver gang. Hun var fornøyd med mitt lem som uten pumping er bra stort med ca 23cm lengde og 18cm omkrets. Sist tok hun frem målbåndet etter pumping og resultatet var 25cm lengde og 21cm omkrets. Er hun fornøyd, er jeg fornøyd. Rått å se henne leke med den, suge den og komme på den. Det er mai folkens, nyt varmen og yrheten. Fortell om din erfaring ved bruk av penispumpe, og om hvordan dine partnere mottar bruken. Min har vært udelt positiv.Anonymous poster hash: 30ada...dc2 Du overdriver for mye til at noen går på denne historien. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #11 Del Skrevet 1. mai 2015 Arabella, det er lov å tro en overdriver, men...... MVH TS.Anonymous poster hash: 30ada...dc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #12 Del Skrevet 1. mai 2015 Her trenger vi hverken en pumpe eller en så stor penis. Kanskje min vagina er mindre og trangere enn snittet, men blir bunnet av min kjærestes penis som er helt gjennomsnittlig. Blir også sår etter en vanlig økt, så er mer enn fornøyd nok slik som det er. Din kjæreste må være svært lang TS som har en så lang vagina. Min vagina måtte ha nådd opp til puppene mine om jeg skulle fått inn den penisen du har.. Anonymous poster hash: e9406...ad4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #13 Del Skrevet 1. mai 2015 Reklamebullshit. Hvis man overdriver pumpingen hovner penis noe, men det er bare fluffy greier. Dvs huden rødmer og eser bittelitt, men svamplegemet forandres ikke. Om noe så blir en velfungerende penis ørlite tykkere en liten stund, men mindre hard. Vil ikke anbefale til andre enn de med ereksjonsproblemer som bruker det i kombinasjon med penisring. Anonymous poster hash: 17e77...bb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå