AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #1 Skrevet 1. mai 2015 Jeg er en jente på 21 år, 167 cm og 59 kg. Jeg ønsker egentlig ikke å gå ned i vekt da jeg vil beholde puppene mine, i tillegg til at hoftebeina mine fort blir synlige når jeg går ned et par kg.. Men! Jeg ønsker å stramme opp og forme rumpa og lårene (lårene kan godt bli litt mer muskuløse). Hvis jeg trener styrke 3 ganger i uka, og spiser omtrent 2000+ kalorier om dagen, vil jeg kunne oppnå det jeg ønsker? Har trent mye styrke før, men da bare på kaloriunderskudd, og har ikke sett noen merkbar forskjell på kroppen da..Anonymous poster hash: e6b20...860
Utenegenart Skrevet 1. mai 2015 #2 Skrevet 1. mai 2015 Gjetter at du finner passelig bombastiske og absolutte løsninger hvis du googler med "GAINZ" eller "GIEF MOAR GAINZ". Seriøst dog: Det du er ute etter er målet til alle gjennomsnittlige styrketreningsprogram laget av/for menn. Altså burde alle forum/infosider som ikke er kvinneguiden ha gode løsninger for deg. Forsåvidt litt rart det der, tror statistisk flere menn er overvektige og kunne trengt å miste noen kilo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå