AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #1 Skrevet 1. mai 2015 Jeg kjøpte en kahler omaggio jubileumsvase i gull, 20cm i fjor sommer. Angret litt etterpå, for jeg har allerede en sort og hvit, og liker den bedre. Ser på finn at de ligger ute til ville priser, og har lurt litt på å selge min. Hos meg står den i et skap og da kan den jo heller komme til glede hos noen. Fint å få god pris for den, som oftest selger man jo med tap. Men ikke aktuelt å legge den ut til blodpris, det er bare teit. Ser de ligger ute til 2000-3000 kroner. Er jeg dum om jeg legger den ut til 1000?Anonymous poster hash: 00aca...e4b
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #3 Skrevet 1. mai 2015 Ts her. Greien er at jeg ikke har lyst å selge den altfor billig heller. Vil jo ikke at noen skal kjøpe den for å selge denvidere med fortjeneste. Og kan den bli verd mer i fremtiden, slik at jeg burde beholde den? Tror ikke det selv altså, har mest lyst å bli kvitt den. Liker ikke å ha greier stående som ikke brukes.Anonymous poster hash: 00aca...e4b
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #4 Skrevet 1. mai 2015 Hvis vasene går for 2-3 tusen på Finn, synes jeg du skal ta det samme. Hvorfor skal du gi bort 1-2 tusen til et vilt fremmed menneske som allerede har god råd? Det kunne vært annerledes om det var en nyttig ting folk trenger, som f.eks. et barnesete. Da hadde det faktisk tjent et formål å ta en lav pris om du hadde mulighet til det, siden noen med dårligere råd da kunne fått råd til et bedre og sikrere sete enn de ellers kunne kjøpt, for å sette det på spissen. Men denne vasen er en ren luksusartikkel, uten annen nytte enn å pynte opp. Det er ingen som lider noen nød om du selger den til markedspris, og ingen som får problemer om de ikke har råd til å kjøpe den. Anonymous poster hash: 33a81...fb4 4
Gjest Citronella Skrevet 1. mai 2015 #5 Skrevet 1. mai 2015 Om du vil selge, så selg den nå til den prisen du ser på Finn.no. Disse vasene vil neppe stige i verdi over tid, det er ingen designklassiker, men en trendgreie. 6
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #6 Skrevet 1. mai 2015 Jeg fikk en til bursdagen. Dritstygg. Anonymous poster hash: 6eb4c...57d 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #7 Skrevet 1. mai 2015 Legg den ut litt under prisene som tilbys på Finn. Får du solgt den til det så er folk villige til å betale det for den. Du lurer ingen, alle som er interessert i den vet at den opprinnelig kostet mindre.Anonymous poster hash: 8da0e...280
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #8 Skrevet 1. mai 2015 Ts her. Dere har jo helt rett dere som påpeker at det er ok å ta markedspris, men det er jo sprøtt. På finn ligger de jo fra 1500 og oppover, de fleste mellom 2000-3000. Men det betyr jo ikke at de faktisk selges til den prisen da. Må tenke litt på saken (er litt treg på sånt).Anonymous poster hash: 00aca...e4b
Filippa90 Skrevet 1. mai 2015 #9 Skrevet 1. mai 2015 Jeg kjøper gjerne! Har ikke råd til 3000 kr, men send meg gjerne PM om du vil selge til meg likevel. Fikk tak i den minste, men ikke den største. Er til mamma forresten, hun elsker den og fyller snart 50 :D Perfekt gave!
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #10 Skrevet 1. mai 2015 Hva med å selge den og gi pengene til veldedighet dyrebeskyttelsen feks? Anonymous poster hash: 9b1d1...89d
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #11 Skrevet 1. mai 2015 Jeg vurderer å selge min også (dvs. at jeg egentlig ikke liker den, så er idioti å la være). Samtidig er jeg veldig treig, så jeg har ennå ikke fått ut fingeren. Synes også det er en vill pris, tviler på at noen får solgt den til 3000. Usikker på hva jeg skal legge den ut for selv. Anonymous poster hash: cc074...3a3
Filippa90 Skrevet 2. mai 2015 #12 Skrevet 2. mai 2015 Jeg vurderer å selge min også (dvs. at jeg egentlig ikke liker den, så er idioti å la være). Samtidig er jeg veldig treig, så jeg har ennå ikke fått ut fingeren. Synes også det er en vill pris, tviler på at noen får solgt den til 3000. Usikker på hva jeg skal legge den ut for selv. Anonymous poster hash: cc074...3a3 Send meg gjerne PM om du vil selge!
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #13 Skrevet 2. mai 2015 Send meg gjerne PM om du vil selge! Jeg tenker at jeg får prøve å få solgt den til best mulig pris, så kommer nok til å legge meg på 2000+. Du får følge med på finn. Anonymous poster hash: cc074...3a3
Gjest Skrevet 2. mai 2015 #14 Skrevet 2. mai 2015 Jeg fikk en til bursdagen. Dritstygg. Anonymous poster hash: 6eb4c...57d Det gjorde jeg også og liker den heller ikke. Men fikk den av moren min og kan derfor ikke kvitte meg med den .
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #15 Skrevet 2. mai 2015 Hva kosta denne i butikken? Siden den går til så mye på finn, er det vel ekte gull i den håper jeg! 😝Anonymous poster hash: 9774b...7ba
Cookiemonster Skrevet 2. mai 2015 #16 Skrevet 2. mai 2015 Jeg solgte min for 1500,- på finn.no Jeg hadde ikke samvittighet til å ta mer for den.... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå