AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #1 Skrevet 1. mai 2015 Jeg leste på nettet at det blir forsinkelse på grunn av fabrikkollaps i Nepal, hvor produksjon og maling av vasene forgår. Kjedelig... Anonymous poster hash: 3fc22...a9e
Gjest Citronella Skrevet 1. mai 2015 #3 Skrevet 1. mai 2015 Og dette synes du er kjedelig? Helt på ordentlig? 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #4 Skrevet 1. mai 2015 Jeg leste på nettet at det blir forsinkelse på grunn av fabrikkollaps i Nepal, hvor produksjon og maling av vasene forgår. Kjedelig... Anonymous poster hash: 3fc22...a9e Det er bra du har perspektiv på de store og viktige sakene her i livet . Nepal for eksempel.... Det er jo bare en bagatell. Men når kommer de nye Kaehlervasene?????Anonymous poster hash: 4a2e7...65c 5
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #5 Skrevet 1. mai 2015 Jeg leste på nettet at det blir forsinkelse på grunn av fabrikkollaps i Nepal, hvor produksjon og maling av vasene forgår. Kjedelig...Anonymous poster hash: 3fc22...a9e Ja, kjedelig at en vase blir forsinket, bare på grunn av et jordskjelv som ser ut til å ha drept mellom 10.000 og 15.000 mennesker. Kjedelig. Herregud. Anonymous poster hash: 7b181...c0c
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #6 Skrevet 1. mai 2015 Hvorfor skal "ALLE" ha de vasene der?? Ser dere ikke at de finnes i annethvert hjem nå? Jeg blir helt matt.. Anonymous poster hash: 3f9f0...32a 2
Djungelvrål Skrevet 1. mai 2015 #7 Skrevet 1. mai 2015 Hvorfor skal "ALLE" ha de vasene der?? Ser dere ikke at de finnes i annethvert hjem nå? Jeg blir helt matt.. Anonymous poster hash: 3f9f0...32a Fordi folk selv ikke eier fantasi? 1
Gjest Seajewel Skrevet 1. mai 2015 #8 Skrevet 1. mai 2015 Seriøst... Folk dør, og du bryr deg om en stygg vase.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #9 Skrevet 1. mai 2015 Bryr meg om at det er løgn at hver vase produseres og håndmales i Danmark!! Anonymous poster hash: 3fc22...a9e 3
lulle Skrevet 1. mai 2015 #10 Skrevet 1. mai 2015 Bryr meg om at det er løgn at hver vase produseres og håndmales i Danmark!! Anonymous poster hash: 3fc22...a9e Seriøst .. For 500 kr? Detter er en billig masseprodusert vase som alle har. Om noen år kjøpes de på Nille til 10kr. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #11 Skrevet 2. mai 2015 Det er det jeg hater med slike "design" produkter. For de er akkurat like mye, om ikke mere, masseprodusert som alt annet man finner i billige butikker. Er noen som har designet de også, men de har ikke noe navn på seg. Og straks noe med overkommelig pris har merkenavn på seg kjøper man det. Det kan man se i moteverden også. Kari Nordmann kjøper ikke håndsydde og dyre Chanel, Balenciaga eller Hermes, men de kjøper Michael by Michael Kors. Som er det aller billigste av merkene. Og de masseproduseres i Kina, og er derfor altfor overpriset. Skikkelig håndverk og kvalitet masseproduseres ikke, det selges ikke over alt og ikke alle og enhver har råd til det. Anonymous poster hash: cbd1b...b11 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå