koldbruna Skrevet 26. august 2004 #21 Del Skrevet 26. august 2004 Da jeg ble gravid med min første fødte var det ikke planlagt.Nr 2 var egentlig heller ikke planlagt,men kunne ikke vært de foruten heller. Jeg hadde vært sammen med mannen min i 2 mnd da jeg ble gravid med den førstefødte.Vi er fortsatt GIFT. Koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 26. august 2004 #22 Del Skrevet 26. august 2004 LILLIAN :o Er det noe du prøver å fortelle oss nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 26. august 2004 Forfatter #23 Del Skrevet 26. august 2004 LILLIAN :o Er det noe du prøver å fortelle oss nå?? Neida, bærta!! Ingen fare - jeg kan love deg at slik tilstandene er i barnehagen nå så er jeg IKKE mye verpesjuk!! Det er august og innkjøring vettu Men jeg må riktignok nesten krangle om å få ta pillene mine hver dag for jeg har en som er veeeeldig klar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 26. august 2004 #24 Del Skrevet 26. august 2004 Jøss :o Skal si du har ordna deg da snuppa :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. august 2004 #25 Del Skrevet 27. august 2004 Sammen i 7 år og gift i 1 av de åra. Er "prøvere" nå, så planlagt - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 27. august 2004 #26 Del Skrevet 27. august 2004 Vært sammen i 10 mnd,har nå kastet p-piller så når det skjer er det planlagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 27. august 2004 #27 Del Skrevet 27. august 2004 Hadde vært kjærester i 3,5 år, og datoen for bryllupet var satt. Giftet oss da jeg var 4 måneder på vei. Og det var veldig planlagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trøll Skrevet 27. august 2004 #28 Del Skrevet 27. august 2004 Vi hadde vært sammen i 7 år da lillegutt kom til verden og han var planlagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marple Skrevet 27. august 2004 #29 Del Skrevet 27. august 2004 Vi har vært sammen i fem år og gift i ett, men har ingen planer om å få barn riktig enda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Odense Skrevet 27. august 2004 #30 Del Skrevet 27. august 2004 Vi hadde vært ilag i 8mnd da jeg vart gravid..IKKE planlagt, men hun er vår største lykke her i verden Vi har nå vært ilag i 3 år og er gift... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 27. august 2004 #31 Del Skrevet 27. august 2004 Har snart vært ilag i 2 år, og babyen er 4 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnnbjørgL Skrevet 27. august 2004 #32 Del Skrevet 27. august 2004 Vi hadde vært sammen fryktelig mye av og på i to år tror jeg.... Husker ikke helt. Datteren min var ikke planlagt, og jeg ble alenemor. Jeg og mannen min begynte å prøve da vi hadde vært sammen i 5 uker. Lurer på om det kommer non småtroll snart...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Varja Skrevet 27. august 2004 #33 Del Skrevet 27. august 2004 Vi hadde vært sammen i 11 år. Barnet var planlagt veeeeldig lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tosca Skrevet 29. august 2004 #34 Del Skrevet 29. august 2004 Vi flyttet sammen etter bare 3 mnd. Jeg ble gravid etter 5 mnd, og det var planlagt. Nå har vi holdt sammen i over 18 år og sønnen vår fylte nettopp 17 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 29. august 2004 #35 Del Skrevet 29. august 2004 Vi har vært sammen i snart 3 år og skal begynne adopsjonsprosessen om kort tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 29. august 2004 #36 Del Skrevet 29. august 2004 Vi har vært sammen 5 år. Det blir ikke barn før om tidligst 3 år, skal gjøre meg ferdig med studiene, det er viktigere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå