Gå til innhold

Hvor lenge før barn?

*Lillian*

Anbefalte innlegg

Da jeg ble gravid med min første fødte var det ikke planlagt.Nr 2 var egentlig heller ikke planlagt,men kunne ikke vært de foruten heller.

Jeg hadde vært sammen med mannen min i 2 mnd da jeg ble gravid med den førstefødte.Vi er fortsatt GIFT.

Koldbruna :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LILLIAN :sjokk: :o :sjokk: Er det noe du prøver å fortelle oss nå??

:ler: Neida, bærta!! Ingen fare - jeg kan love deg at slik tilstandene er i barnehagen nå så er jeg IKKE mye verpesjuk!! Det er august og innkjøring vettu :wink: Men jeg må riktignok nesten krangle om å få ta pillene mine hver dag for jeg har en som er veeeeldig klar :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde vært kjærester i 3,5 år, og datoen for bryllupet var satt. Giftet oss da jeg var 4 måneder på vei. Og det var veldig planlagt. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde vært ilag i 8mnd da jeg vart gravid..IKKE planlagt, men hun er vår største lykke her i verden :hjerte:

Vi har nå vært ilag i 3 år og er gift... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnnbjørgL

Vi hadde vært sammen fryktelig mye av og på i to år tror jeg.... Husker ikke helt. Datteren min var ikke planlagt, og jeg ble alenemor.

Jeg og mannen min begynte å prøve da vi hadde vært sammen i 5 uker. :) Lurer på om det kommer non småtroll snart...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi flyttet sammen etter bare 3 mnd. Jeg ble gravid etter 5 mnd, og det var planlagt. Nå har vi holdt sammen i over 18 år og sønnen vår fylte nettopp 17 år. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen 5 år. Det blir ikke barn før om tidligst 3 år, skal gjøre meg ferdig med studiene, det er viktigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...