AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #1 Skrevet 1. mai 2015 Hei! Hadde løsnegler en gang for maaange år siden, men da datt flere av hver dag Har ikke lyst til å måtte støpe, for det har jeg rett og slett ikke råd til... Men fins det noen løsnegler som man kan sette på selv, som tåler en del uten å falle av?? Anonymous poster hash: e00e1...dbc
Djungelvrål Skrevet 1. mai 2015 #2 Skrevet 1. mai 2015 Ja apoteket (apotek 1) har noen som heter Impress by Broadway. Disse kommer med lim på og du skal bare ta av en liten film på innsiden av neglene før de settes på. Kjøp den korte typen. Vær nøye og bruk den lille "våtservietten" som følger med for å få bort alt fett fra neglen. Mine kan sitte en uke hvis jeg ikke er for mye vann.. Koster rundt 99 kr.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #3 Skrevet 1. mai 2015 Ja apoteket (apotek 1) har noen som heter Impress by Broadway. Disse kommer med lim på og du skal bare ta av en liten film på innsiden av neglene før de settes på. Kjøp den korte typen. Vær nøye og bruk den lille "våtservietten" som følger med for å få bort alt fett fra neglen. Mine kan sitte en uke hvis jeg ikke er for mye vann.. Koster rundt 99 kr. Tusen takk for hjelpen! Hvor mye tåler de? Driver mye med hest på fritiden Anonymous poster hash: e00e1...dbc
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #4 Skrevet 1. mai 2015 Har erfaring med de, tåler ikke så veldig mye. Allikevel veldig greie til spesielle anledninger, ikke minst fordi de er lett å ta på igjen om en skulle falle av. Som nevnt få vekk smuss eller oljer fra neglene først og klem hardt på, sitter litt bedre da. Anonymous poster hash: e6c6e...f1f 1
Djungelvrål Skrevet 1. mai 2015 #5 Skrevet 1. mai 2015 Tusen takk for hjelpen! Hvor mye tåler de? Driver mye med hest på fritiden Anonymous poster hash: e00e1...dbc Du kan ikke bruke neglene like mye som "redskap" som med støpte eller dine egne. Men det er de løsneglene med ferdig lim jeg har prøvd som sitter lengst. Passer meg for å ikke være så mye i vann. Bruker hansker når jeg skal vaske. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå