Gå til innhold

Haha..fler som blir irritert når du er intressert i en mann, men så er det STADIG vekk en annen som tar kontakt? :P

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, når du opplever at nettopp den du ønsker skal ta kontakt, gjør det ikke så ofte som "den andre".
"Den andre" liker ALT du deler på facebook, sender melding ofte, spør om du vil bli med, om han kan komme..ja alt sånn.
Jeg blir liksom påminnet om at det er dette jeg heller skulle ønske at en annen gjorde..

Anonymous poster hash: 7710b...35d
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å ta kontakt med den du øønsker kontakt med, og heller kutte ned på kontakten fra han du bare vil ha bekreftelse fra?

Anonymous poster hash: 881a8...c81

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å ta kontakt med den du øønsker kontakt med, og heller kutte ned på kontakten fra han du bare vil ha bekreftelse fra?

Anonymous poster hash: 881a8...c81

Ønsker bekreftelse?! slutt å tull. Jeg har gjort det klart, at jeg ikke har følelser for ham. kuttet kontakten tidligere, ved å først fjerne han fra face, så begynte han å kontakte meg på mobilen, så på snap .. når jeg fjernet meg fra der, kontaktet han en slektning!

AnonymBruker
Skrevet

Vel, hvilket forhold har du nå til "han andre" da, i forhold til for noen år siden for eks?

Anonymous poster hash: a9d66...3a9

Gjest Honeyblossom
Skrevet

Njaa, på en måte?

Jeg var kjempekeen på en fyr for snart et år siden, men han virket ikke interessert i meg så jeg sluttet å snakke med han. Så traff jeg en ny fyr nå i feb som jeg begynte å date, og for et par uker siden så kontakter han jeg var interessert i før meg og spør om vi skal finne på noe. Liker fyren veldig godt ennå, men syns det ble feil å gå ut med han når jeg har en annen. Sa det som det var til han, at jeg var med en annen, men at hvis ting ikke fungerte mellom oss så skulle jeg kontake han igjen. Det syns har var helt ok :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er typisk. Man vil alltid få mer interesse fra menn som ikke er de mest attraktive.

Anonymous poster hash: 7063b...0b0
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg blir litt irritert på skjebnen liksom. At de man absolutt ikke finner attraktive er kjempe på'n, mens de man er forelsket i ikke gjengjelder det.

Anonymous poster hash: 63fc9...541
  • Liker 2
Skrevet

Hm. Dere skylder på absolutt alt annet og alle andre enn dere selv. Skjebnen og liksom.

Så det er kanskje ikke så rart likevel?

Gjest Godjente
Skrevet

Ja, det er typisk. Man vil alltid få mer interesse fra menn som ikke er de mest attraktive.

Nei, det er ofte omvendt også. Bare kjekke menn og du føler mer for en som er litt mer ordinær :)

AnonymBruker
Skrevet

Som regel vil man ha noen som er like attraktiv som eller mer attraktiv enn en selv. Så selv om han du er interessert i kanskje er like attraktiv som deg selv så har han flere attraktive å velge mellom. Mens han som er mindre attraktiv enn deg håper og tror han skal få en som deg.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ofte omvendt også. Bare kjekke menn og du føler mer for en som er litt mer ordinær :)

Det har jeg aldri gjort. :) Jeg liker nok de kjekke.

AnonymBruker
Skrevet

Som regel vil man ha noen som er like attraktiv som eller mer attraktiv enn en selv. Så selv om han du er interessert i kanskje er like attraktiv som deg selv så har han flere attraktive å velge mellom. Mens han som er mindre attraktiv enn deg håper og tror han skal få en som deg.

Jaja, men de andre kan holde seg unna..

AnonymBruker
Skrevet

Joda.. Var interessert i en kar, vi datet en stund og han virket egentlig ikke så interessert likevel så jeg gikk videre.

Jeg møtte deretter denne herlige gutten og når vi skulle på date nr 3 sender førstemann en mld og lurer på om jeg vil være med han på konsert.
Ikke nok med det så går det 2 dager og så ringer en annen mann (fra i sommer) og lurer på om jeg ville ta en kopp kaffe med han fordi han savnet meg.

Blir ikke hverken kaffe eller konsert på meg. ;)

Anonymous poster hash: a7a71...812

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...