Gå til innhold

Er det beste bare å være direkte?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det best å være direkte med jenter man dater og bare si rett ut at man liker dem etter man har vært på noen dates? Nå tenker jeg spesielt på hvis ting kanskje går litt sakte framover.

Anonymous poster hash: 2a596...bd8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får litt noia hvis en mann sier at han liker meg før jeg vet hva jeg føler for han...men dette er jo forskjellig fra person til person, så jeg tror egentlig du kanskje må gå etter magefølelsen her? :)

Skrevet

Om stemningen er god mellom dere, så kan det da (stort sett) ikke skade å gi uttrykk for at en liker den andre personen. Siste jeg var med sa det allerede etter 3. gangen vi møttes at han likte meg godt, men da hadde vi snakket mye sammen i mellomtiden også. Synes bare det var bra, for da visste jeg mer hvor jeg hadde ham og kunne slappe mer av selv.

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns det er bare positivt at man klarer å sette ord på følelsene sine. Det er selvsagt positivt i så måte at jeg kan si meg enig dersom jeg også liker personen tilbake, eller får muligheten til å fortelle at jeg ikke er så gira.

Skrevet

Er det best å være direkte med jenter man dater og bare si rett ut at man liker dem etter man har vært på noen dates? Nå tenker jeg spesielt på hvis ting kanskje går litt sakte framover.

Når ting har foregått over en tid og ingenting har skjedd så er det greit å enten få gang videre eller få en avslutning.

Hva resultatet blir kommer helt an på hvem du er og hvor mye hun vet om deg. Hva vet hun om din verdi? Hvordan tenker du at hun ser på deg som en eventuelt partner? Ofte er grunnen til at den andre er litt "av" at de rett og slett ikke vet hva de føler eller tenker enda. Det er ditt ansvar å vise henne hvem du er og skape gode følelser i henne. Interessen til noen kommer på bakgrunn av hva de føler for noen.

Skrevet

Ja,det synes jeg.

Ser ingen vits i å gå rundt grøten om man allerede har hatt flere treff.Da ligger det jo i kortene at begge er interessert,siden de treffes igjen flere ganger.Man trenger ikke komme med store kjærlighetserklæringer (jeg fikk en gang roser levert på døren av en jeg hadde vært på 2 dates med,og det ble litt for mye for tidlig..) men å la henne vite at du liker henne er helt greit.

• Liker 1
Skrevet

Jeg legger ikke så mye i "liker deg", og hadde ikke reagert negativt på det tidlig. Synes det er verre å plutselig få kjælenavn ut av det blå litt for tidlig. :P

Skrevet

Direkte er alltid bra. Så og si alltid.

Gjest Honeyblossom
Skrevet

JA!

Hvis dere liker meg så rop det ut. Det vil spare meg for sååååå mye overtenking og analysering. :pls:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde dette med den forrige dama jeg datet. Ikke noen stor kjærlighetserklæring, bare forklarte at jeg likte henne godt. Etter det sluttet hun plutselig å svare på meldinger, så vet ikke helt om jeg ville anbefalt det.

Anonymous poster hash: 89920...63f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...