Gå til innhold

Skilsmisse? Why?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Lureline

Hei! Jeg er gift for 2 gang og er VELDIG lykklig :D

Jeg har en vennine, Siw, som var gift med Richard, men ved juletider hadde de skilsmisse, som forgikk i fred og ro. (de var gift i 2 år)

De har 2 barn som ikke skjønner hvorfor mamma og pappa gikk fra hverandre når de hadde levd sammen i nesten 10 år.

Jeg får hele tiden høre hvor heldig jeg er som fant MIN mann,

Jeg er skilt og hadde 2 barn med min første og min mann har 2 barn fra tidl. ekteskap og vi har sammen 2 barn. Jeg syntes det blir veldig sånn:

Dine, mine og våre barn, men jeg glad for at vi fant hverandre. Mine barn er store nok til å forstå men yngste jenta vår, Sandra, skjønner ikke hvorfor Henrik og Jeanette kommer annenhver helg og hvorfor Elizabeth og Sean reiser bort 2 ganger i mnd. Hvordan skal man ordne slike ting når man den ene helgen har 6 barn men neste helg bare har 2?

Kan noen svare på hvordan vi skal tilrettelegge alt slik at alt er ok? For alle og hvodan skal jeg forklare yngste jenta på 4 som ikke helt forstår?

Vennlig hilsen

:roll: EMMA :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
Denne burde kanskje flyttes til barn og familie?

Ja, takk for opplysningen.. Jeg veit ikke hvofor jeg havna på bryllup..

ZORRY!!

Koz

:) EMMA :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kan noen svare på hvordan vi skal tilrettelegge alt slik at alt er ok? For alle og hvodan skal jeg forklare yngste jenta på 4 som ikke helt forstår?

quote]

Hei,

tror du bare må svare henne hver gang. Den og den har den faren/moren, mens den og den har den faren/moren. Hun er nok litt for liten til å skjønne lange forklaringer. Etterhvert kan du kanskje lage et familietre med bilder og så forklare henne situasjonen. Jeg gjorde det med min jente og den henger her på døren. Hun titter stadig vekk på den og kommer med spørsmål (jeg har svar på tusen ganger før). Litt etter litt siger det inn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Katarina Lumea

Jeg er enig med at du nesten må svare hver gang.. Når det gjeller å tilrettelegge med 6 barn den ene helgen og 2 den neste kan det være greit med faste rutiner når man er så mange.. Forsøk og passe på at alle har middag på det og det tidspunktet, fordeling av når de skal legge seg osv. er selv innvolvert i et forhold hvor vi har 2 barn den ene uken og 4 den neste..

Håper det går greit :)

Hilsen :briller: Katarina :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...