Gjest Sobril Skrevet 30. april 2015 #1 Skrevet 30. april 2015 (endret) Jeg har så rare kroppsmål! Har nettopp gått ned snart 10 kilo, men er ikke heeelt i mål enda. Allikevel er det vel livet jeg kommer til å miste mest på fremover, da hoftene nesten ikke kan bli mindre (har vært tynn før - så og jeg vet sånn cirka hvor mye jeg målte da jeg var på det tynneste). Har lyst på nye bukser. Ser litt på Zalando, og der tilsvarer mine 88 cm rundt hoftene en XS, mens mine 70 cm rund livet = en medium. Hvordan pokker skal jeg kunne kjøpe meg en bukse som sitter fint? Vil en liten størrelse passe så lenge den sitter på hoftene (altså er lav i livet)? Endret 30. april 2015 av Sobril
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #2 Skrevet 30. april 2015 Vil anbefale deg å prøve i butikk! Da finner du den rette størrelsen for deg Skal du ha bukse med høyt liv velg størrelse etter midjemålet, og hoftene ved bukse med lavt liv. For å bruke meg selv som et eksempel: Jeg måler 62cm rundt midjen og bruker str 24. Men bukser med lavt liv har jeg ikke sjans til å få på meg samme størrelse, jeg må faktisk opp til str 27. Å bestille bukser på nett er for meg håpløst, må ut i butikkene og prøve Anonymous poster hash: aa904...b34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå