Gjest Unknown Skrevet 30. april 2015 #1 Skrevet 30. april 2015 Røyter pommen deres hele tiden (isåfall: stor eller liten grad?), eller kun 2 ganger i året?
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #2 Skrevet 30. april 2015 Han røyter hele året, men ekstra mye i røytesesongene. Vi børster han grundig hver dag, noe som minimerer røyting, men vi finner fortsatt litt pels liggende her og der. Anonymous poster hash: f9ce7...3d4
Gjest Unknown Skrevet 30. april 2015 #3 Skrevet 30. april 2015 Han røyter hele året, men ekstra mye i røytesesongene. Vi børster han grundig hver dag, noe som minimerer røyting, men vi finner fortsatt litt pels liggende her og der.Anonymous poster hash: f9ce7...3d4 Okei, takk for svar! Leser så mye forskjellig, se
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #5 Skrevet 1. mai 2015 Hva med å lese i en rasebok? Hvis du er oppriktig interessert i rasen, burde da det være minstekravet? Anonymous poster hash: 86e4e...50f
Gjest Unknown Skrevet 1. mai 2015 #6 Skrevet 1. mai 2015 Hva med å lese i en rasebok? Hvis du er oppriktig interessert i rasen, burde da det være minstekravet? Anonymous poster hash: 86e4e...50f Har lest i en rasebok? Bare lurte på hvor mye pomeranianer til de som har pomeranian faktisk røyter?
Lizliz Skrevet 1. mai 2015 #7 Skrevet 1. mai 2015 Min røyter veldig lite, kun sommerrøyting jeg har lagt merke til Kommer nok litt an på pelskvaliteten til pommen 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #8 Skrevet 1. mai 2015 Min røyter så og si aldri, børster han nesten hver dag og klipper han ned, men han røyter lite Er forskjell på pelsen til pomeranian og Anonymous poster hash: aa501...3cd
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #9 Skrevet 2. mai 2015 Hva med å lese i en rasebok? Hvis du er oppriktig interessert i rasen, burde da det være minstekravet?Anonymous poster hash: 86e4e...50f Hva med å skjønne at dette er ett forum hvor man kan stille spørsmål til hverandre? Anonymous poster hash: 165c0...4e9 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #10 Skrevet 2. mai 2015 Hva med å skjønne at dette er ett forum hvor man kan stille spørsmål til hverandre? Anonymous poster hash: 165c0...4e9 Og jeg svarte på spørsmålet, problemet ditt er? Anonymous poster hash: 86e4e...50f
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #11 Skrevet 2. mai 2015 Og jeg svarte på spørsmålet, problemet ditt er?Anonymous poster hash: 86e4e...50f Du kunne kanskje svart på spørsmålet, istede for å slenge en "småfrekk" kommentar! Anonymous poster hash: 9cbae...576 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #12 Skrevet 2. mai 2015 Og jeg svarte på spørsmålet, problemet ditt er? Anonymous poster hash: 86e4e...50f På hvilken måte svarte du på TS sitt spørsmål? Til Ts: jeg har pomme og den røyter pittelitt hele tiden, og mer ved røytesesong. Minimeres mye ved å børste regrlmessigAnonymous poster hash: c4b56...9df 2
Gjest Unknown Skrevet 2. mai 2015 #13 Skrevet 2. mai 2015 På hvilken måte svarte du på TS sitt spørsmål? Til Ts: jeg har pomme og den røyter pittelitt hele tiden, og mer ved røytesesong. Minimeres mye ved å børste regrlmessigAnonymous poster hash: c4b56...9df Okei, tusen takk for svar! Har søkt litt på nett og leser så mye forskjellig, så tenkte å spørre her Har lest alt fra masse røyting hele tiden til røyting kun 2 ganger i året ved pelsskifte, se
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #14 Skrevet 2. mai 2015 Okei, tusen takk for svar! Har søkt litt på nett og leser så mye forskjellig, så tenkte å spørre her Har lest alt fra masse røyting hele tiden til røyting kun 2 ganger i året ved pelsskifte, se Det er som nevnt ulik pelskvalitet på pommene også. Det er jo litt pelsstell med hunderasen, men børster du regelmessig tar det uansett ikke lang tid. Jeg har en korthåret hunderase i tillegg, og den røyter mer for å si det slik Anonymous poster hash: c4b56...9df
Gjest Unknown Skrevet 2. mai 2015 #15 Skrevet 2. mai 2015 Det er som nevnt ulik pelskvalitet på pommene også. Det er jo litt pelsstell med hunderasen, men børster du regelmessig tar det uansett ikke lang tid. Jeg har en korthåret hunderase i tillegg, og den røyter mer for å si det slik Anonymous poster hash: c4b56...9df Okei, supert!
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #16 Skrevet 2. mai 2015 På hvilken måte svarte du på TS sitt spørsmål? Til Ts: jeg har pomme og den røyter pittelitt hele tiden, og mer ved røytesesong. Minimeres mye ved å børste regrlmessigAnonymous poster hash: c4b56...9df Hvis du er usikker "på hvilken måte jeg svarte på innlegget", ja så les innlegget igjen, et tips! Anonymous poster hash: 86e4e...50f
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #17 Skrevet 2. mai 2015 Min pomme røyter litt. Men ikke plagsomt mye. Anonymous poster hash: 27d2b...07b
Gjest Unknown Skrevet 2. mai 2015 #18 Skrevet 2. mai 2015 Hvis du er usikker "på hvilken måte jeg svarte på innlegget", ja så les innlegget igjen, et tips! Anonymous poster hash: 86e4e...50f Bare la det ligge
Atea Skrevet 2. mai 2015 #19 Skrevet 2. mai 2015 (endret) Røyter pommen deres hele tiden (isåfall: stor eller liten grad?), eller kun 2 ganger i året? To ganger i året, spiste mye fisk, kjøtt og grønnsaker, fikk som basis tørrfor kjøpt hos veterinær, men gikk over til vom og hundemat og da også magen bedre, tilnærmet bra - til hver gang noen ga han en kjøttbit ved bordet.... Jeg laget før det kjøtt uten salt til han ved siden av vår middag, men da må man vite at kjøttet ikke er tilsatt salt. Gå for vom&hundemat. Hvis det er en eldre hund eller en med lite aktivitet, nr. 25 som førstevalg. Styr unna frysetørket vom og hundemat, hvis dere ikke skal på fjellet (lett å bære), husk at det er energirikt og brukes under jakt eller hundekjøring. Bland tran med ett egg. Pomeranian har underull, de røyter som regel ikke stort, viktig å kjemme ut alle floker en gang i uka. Skal man mene at en hund røyter, må det være en svær scæfer eller en korthåret mops... Endret 2. mai 2015 av Atea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå