Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke veldig mange kviser i fjeset, men nok til st det ikke er normalt på ei på 29 år. Det jeg sliter med er kviser på kroppen. Kan ikke gå med t-skjorter, for jeg har kviser på heeele brystet, halsen og overarmer.

Kan jeg da begynne på iso? Eller gjelder det bare for ansikt? :P

Og hvor fort kan jeg vente resultat? :/

Anonymous poster hash: ca002...abd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, du kan gå ISO. Det fungerer på acne alle steder. Men du kan ikke bare starte opp sånn helt uten videre, du må ha testet andre ting først. Videre er det en del bivirkninger, og det ee også derfor det er krav om å teste andre midler først,bl.a. Antibiotika. Ta kontakt med fastlegen din for henvisning til hudlege.

Anonymous poster hash: 7e78e...243

AnonymBruker
Skrevet

Glemte å skrive at det, hvert fall i ansiktet, pleier å bli en forverring før det blir bedre, og bedring kan skje alt fra uke 1-2 frem til etter kurslutt. Varierer veldig.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, du kan gå ISO. Det fungerer på acne alle steder. Men du kan ikke bare starte opp sånn helt uten videre, du må ha testet andre ting først. Videre er det en del bivirkninger, og det ee også derfor det er krav om å teste andre midler først,bl.a. Antibiotika. Ta kontakt med fastlegen din for henvisning til hudlege.

Men hvilke tester må man ta? Jeg har gått på en rekke kurer før, forandret kosten og alt det der :/ Uten hell

AnonymBruker
Skrevet

Men hvilke tester må man ta? Jeg har gått på en rekke kurer før, forandret kosten og alt det der :/ Uten hell

Det er opp til (hud)legen å avgjøre om du er en kandidat.

Når du går på kuren må du ta graviditetstest hver måned, og være klar over farene ved å bli gravid om du går på denne typen tabletter. Et foster vil bli misformet.

Det er også en rekke andre bivirkninger du bør sette seg inn i. Selv ble jeg sykmeldt fra jobben min i 4 uker da jeg gikk på kuren pga bivirkningene.

Anonymous poster hash: 692b9...946

AnonymBruker
Skrevet

Det er opp til (hud)legen å avgjøre om du er en kandidat.

Når du går på kuren må du ta graviditetstest hver måned, og være klar over farene ved å bli gravid om du går på denne typen tabletter. Et foster vil bli misformet.

Det er også en rekke andre bivirkninger du bør sette seg inn i. Selv ble jeg sykmeldt fra jobben min i 4 uker da jeg gikk på kuren pga bivirkningene.

Anonymous poster hash: 692b9...946

Ja, jeg har hørt om grusomme bivirkninger :( Men jeg er litt der at nå har jeg prøvd alt. Har ikke gått med tskjorte siden ungdomsskolen. Klarer ikke kle av meg for noen. Jeg er så lei! Hvem har kviser på kroppen liksom?! Æsj. Jeg vil bli kvitt de, koste hva det koste vil :)

AnonymBruker
Skrevet

Ikke tester, men ha testet en del annet først. Ofte er det antibiotika i form av tetrasykliner, eller et liniment man smører på huden.

Skjønner deg godt, men uansett er dette noe hudlegen avgjør så mitt beste råd er å bestille time hos fastlege for å få henvisning til hudlege eller ringe Volvat/Aleris eller liknende. Og så leser du deg opp. På bivirkninger, på resultater etc. Finnes en lang tråd her inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...