AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #1 Skrevet 30. april 2015 Jeg har hørt at det kan installeres noe, en app kanskje (jeg er ikke veldig datakyndig) for å få lest andres sms. Er dette mulig? Og hvordan oppdager man eventuelt om noen overvåker en?Anonymous poster hash: afafe...ab2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #2 Skrevet 30. april 2015 Du trenger ikke legge opp til at andre overvåker deg her, vi kan se at du tydeligvis ønsker å overvåke andre. Anonymous poster hash: f4cd2...b72 2
Gjest Seajewel Skrevet 30. april 2015 #3 Skrevet 30. april 2015 Dette lurer jeg også på, litt kjedelig om noen overvåker smsene. Hvordan finner man ut om man er overvåket?
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #4 Skrevet 30. april 2015 Skal nok litt mer til enn en app for å overvåke andres meldinger!Anonymous poster hash: 034ad...b70
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #5 Skrevet 1. mai 2015 Dette stemmer men vet ikke navnet på appen eller hvordan det fungerer. Men en kompis viste meg en gang en utrolig lang og veldig intim smssamtale mellom dama (ex nå) og en type. Han fikk på en eller annen måte deres meldinger inn på sin mobil og overvåket. Skummelt!! Anonymous poster hash: 262af...feb
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #6 Skrevet 1. mai 2015 Du trenger ikke legge opp til at andre overvåker deg her, vi kan se at du tydeligvis ønsker å overvåke andre. Anonymous poster hash: f4cd2...b72 Jeg har ikke tenkt å overvåke andre. Sms er privat. Og jeg har heller ikke lyst til at andre overvåker mine.Anonymous poster hash: afafe...ab2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #7 Skrevet 1. mai 2015 Dette stemmer men vet ikke navnet på appen eller hvordan det fungerer. Men en kompis viste meg en gang en utrolig lang og veldig intim smssamtale mellom dama (ex nå) og en type. Han fikk på en eller annen måte deres meldinger inn på sin mobil og overvåket. Skummelt!! Anonymous poster hash: 262af...feb Og du spurte ikke hvordan det gikk til? Er jo slett ikke greit det han holdt på med! Hjelpes, noe må man da ha for seg selv. Kunne denne kameraten din overvåke alle mld til sin ex, også fortrolige fra venninner? Anonymous poster hash: afafe...ab2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå