Gå til innhold

Innmat, kan du anbefale noe?

Anbefalte innlegg

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Jeg vil gjerne få mer innmat inn i kosten min. Spiser allerede lever, og lager en høvelig bra levergryte, men jeg vil gjerne prøve meg på annen type innmat også.

Noen som har noen tips om hva som er godt? Jeg har ikke stekeovn, så det må være noe som kan lages uten det.

Endret av Raindrops
Videoannonse
Annonse
Gjest crazycatlady
Skrevet

Moste lunger er det enkelte som liker. Oksehjerne og hjerte er det også noen gærninger som spiser, men hvordan det tilberedes aner jeg ikke siden jeg ikke spiser denslags.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiser gjerne hønsehjerter i fløtesaus. Blodpølse er også innmari godt, og kokt oksetunge med sylteagurk og majones er favorittpålegget mitt.

Anonymous poster hash: 2643b...d17
Skrevet

Haggis! Kanskje ikke det enkleste å lage selv i et land som ikke har det som sin nasjonalrett, men du verden så godt. Jeg kunne flyttet til Skottland bare pga haggisen. Kan kanskje kjøpes ferdig på Jacob's og Ultra på Colosseum hvis man bor i Oslo.

• Liker 1
Skrevet

Blodpølse, stekes i skiver i stekepanne og spises med appelsin eller appelsinjuice og annet tilbehør

Lungemos, varmes i stekepanne og spises med makaroni eller ris og noen grønnsaker

Skrevet

Kjøp matblod og lag blodpannekaker. Enkelt, godt og sunt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...