AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #1 Skrevet 30. april 2015 Har sendt inn klage til nav da de tok fra meg dagpengene. Først mistet jeg de i en periode på 1 mnd. Litt etter mistet jeg dagpengene i 2 mnd. I dag fikk jeg tilbakebetalt for den 1 måneden jeg mistet. Det jeg lurer på er om jeg bare har fått etterbetalt for 1 mnd? Eller får jeg også etterbetalt for de to siste månedene seinere? Eller ville de kanskje ha betalt ut alle tre månedene samtidig? Har ikke fått noe brev i posten eller noe ..Anonymous poster hash: 1758e...c26
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #2 Skrevet 30. april 2015 Har du sendt to separate klager, slik at den ene er ferdigbehandlet og den andre ennå ikke? Anonymous poster hash: 94385...b32
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #3 Skrevet 30. april 2015 Nei, sendte kun 1 klage. Satt fram ett krav og det var tilbakebetaling av disse 3 månedene. TsAnonymous poster hash: 1758e...c26
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #4 Skrevet 1. mai 2015 samtidig som de betaler deg skal de sende deg et brev med vedtak om den saken, så brevet får du sikkert snart. I tillegg sender de oversikt over betalingene (tror de slutter snart med det) eller du kan se dem på din side, og der står det for hver betaling hvilke uker den gjelder. Siden din klagesak gjaldt alle periodene samtidig, burde de ha betalt alt samtidig om de har vedtatt at de skylder deg alt... Om du i de periodene ikke har sendt meldekort innen fristen, kan du også ha blitt trukket noen dager. Det er slik at når du melder for uke 1 og 2, skal du melde senest på mandagen i uke 4 for ikke å bli trukket noe Melder du senere enn det, gjelder trekket for alle dager fra mandagen i uke 3 til dagen du har sendt meldekort. eks: du meldte for uke1-2 på tirsdagen i uke 4, blir det 5 arbeidsdager etter mandager i uke 3, så da trekker de 5 dager for uke 1-2, så du får halvparten av det du hadde fått ved å sende melekort i tide. Kan det ha skjedd noe sånt? Det er derfor man alltid skal skrive UT/ lagre kvittering på sendte meldekort Anonymous poster hash: 2170f...fb3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #5 Skrevet 1. mai 2015 samtidig som de betaler deg skal de sende deg et brev med vedtak om den saken, så brevet får du sikkert snart. I tillegg sender de oversikt over betalingene (tror de slutter snart med det) eller du kan se dem på din side, og der står det for hver betaling hvilke uker den gjelder. Siden din klagesak gjaldt alle periodene samtidig, burde de ha betalt alt samtidig om de har vedtatt at de skylder deg alt... Om du i de periodene ikke har sendt meldekort innen fristen, kan du også ha blitt trukket noen dager. Det er slik at når du melder for uke 1 og 2, skal du melde senest på mandagen i uke 4 for ikke å bli trukket noe Melder du senere enn det, gjelder trekket for alle dager fra mandagen i uke 3 til dagen du har sendt meldekort. eks: du meldte for uke1-2 på tirsdagen i uke 4, blir det 5 arbeidsdager etter mandager i uke 3, så da trekker de 5 dager for uke 1-2, så du får halvparten av det du hadde fått ved å sende melekort i tide. Kan det ha skjedd noe sånt? Det er derfor man alltid skal skrive UT/ lagre kvittering på sendte meldekortAnonymous poster hash: 2170f...fb3 Nei, sender alltid inn meldekort annenhver lørdag. Ts Anonymous poster hash: 1758e...c26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå