AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #1 Skrevet 30. april 2015 Jeg har normal hudtype uten særlige problemer. Har litt aknearr fra tidligere, men har ikke hatt akne på flere år. Huden min har ikke sett tørr ut før, men i det siste har den begynt å se litt tørr ut når jeg har sminke på, så jeg antar den er litt fuktfattig for tiden. Er det noen som kan anbefale en god krem? Gjerne en forebyggende anti age-krem. Anonymous poster hash: f0117...d7a
Gjest O.G. Skrevet 30. april 2015 #2 Skrevet 30. april 2015 Prøvd fuktmaske først? Kan også være feil foundation.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #3 Skrevet 30. april 2015 Prøvd fuktmaske først? Kan også være feil foundation. Nei, fuktmaske har jeg aldri prøvd! Kunne du anbefalt en spesiell? TS Anonymous poster hash: f0117...d7a
Gjest O.G. Skrevet 30. april 2015 #4 Skrevet 30. april 2015 Nei, egentllig ikke pga jeg sliter ikke med det.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #5 Skrevet 30. april 2015 Et godt tips er å ta littebitt olje på huden først. Som for eksempel mandelolje. Hjalp masse på meg. Anonymous poster hash: 033f3...53d
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #6 Skrevet 30. april 2015 Nei, fuktmaske har jeg aldri prøvd! Kunne du anbefalt en spesiell? TSAnonymous poster hash: f0117...d7a Matis reponse jeunesse hydrating masque er veldig god og lukter veldig godt å Anonymous poster hash: e061e...da2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #7 Skrevet 30. april 2015 Du kan ha dehydrert hud kanskje. Jeg bruker ansiktsolje om kvelden et par ganger i uka, + fuktighetskrem etterpå. Blue Orchid fra Clarins syns jeg er veldig bra. Anonymous poster hash: d36ce...063
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #8 Skrevet 30. april 2015 Nå kommer du til å få ørten anbefalinger, men husk iallefall at det som fungerer på andre ikkenødvendigvis vil fungere på deg. Og ikke minst at dyrest ikke alltid betyr best. Ett tips: gå innom butikk,be om prøve på de kremene de anbefaler, så slipper du å kjøpe helt feil produkt. Jeg har aknehud, men som likevel er tørr og fuktfattig. Jeg bruker Body Shop Vitamin E rich cream, den gir masse fukt, blir ikke blank, og fungerer bra som underlag for foundation. Det finnes en som er for normal hud,men denne her syns jeg fungerer hvis du i tillegg har flassende tørr hud. Anonymous poster hash: 65341...1e4 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #9 Skrevet 30. april 2015 Takker for alle svar! TS Anonymous poster hash: f0117...d7a
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #10 Skrevet 30. april 2015 Matis reponse jeunesse hydrating masque er veldig god og lukter veldig godt å Anonymous poster hash: e061e...da2 Skal masken brukes før nattkrem eller alene? Den skal ikke skylles av? TS Anonymous poster hash: f0117...d7a
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #11 Skrevet 30. april 2015 Matis reponse jeunesse hydrating masque er veldig god og lukter veldig godt å Anonymous poster hash: e061e...da2 Den syns ikke jeg lukter godt. Syns den lukter litt parfymert, men vet ikke om den faktisk inneholder parfyme. Hva med den lilla-serien fra Matis? Den har lite lukt og gir en del fukt, selv om jeg er sikker på at TS finner noe som er mye rimeligere og like bra. Matis-produkter er veldig overpriset! Hadde jeg vært TS, hadde jeg for eksempel prøvd kokosolje, før jeg investerer i slike dyre produkter kun fordi huden trenger mer fukt. Anonymous poster hash: e12bf...226
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #12 Skrevet 30. april 2015 Den syns ikke jeg lukter godt. Syns den lukter litt parfymert, men vet ikke om den faktisk inneholder parfyme. Hva med den lilla-serien fra Matis? Den har lite lukt og gir en del fukt, selv om jeg er sikker på at TS finner noe som er mye rimeligere og like bra. Matis-produkter er veldig overpriset! Hadde jeg vært TS, hadde jeg for eksempel prøvd kokosolje, før jeg investerer i slike dyre produkter kun fordi huden trenger mer fukt.Anonymous poster hash: e12bf...226 Jeg anbefalte hva jeg er fornøyd med og gir meg mye fukt. Får være opp til ts hva hun velger å gjøre. Det er den lilla serien. Anonymous poster hash: e061e...da2 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #13 Skrevet 30. april 2015 TS du bør absolutt se i gruppen "Koreansk Kosmetikk" på facebook. Der er det mange bevis på hvilke produkter som gir deg perfekt hud. Anonymous poster hash: e82f4...a78
Wonderbitch Skrevet 1. mai 2015 #14 Skrevet 1. mai 2015 Jeg synes ikke oljer hjelper for tørr hud. Har prøvd kokos, jojoba, argan, kokos og TamanuOlje. Hver for seg, blandet og sammen med fuktighetskrem. Så det er ikke et vidundermiddel for alle. Hadde en venninne som brukte den Orange/hvite kremen fra apoteket når hun fikk tørr hud, noen som vet hva den heter?
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #15 Skrevet 1. mai 2015 Jeg synes ikke oljer hjelper for tørr hud. Har prøvd kokos, jojoba, argan, kokos og TamanuOlje. Hver for seg, blandet og sammen med fuktighetskrem. Så det er ikke et vidundermiddel for alle. Hadde en venninne som brukte den Orange/hvite kremen fra apoteket når hun fikk tørr hud, noen som vet hva den heter? Vitapan. Anonymous poster hash: e05ac...c2d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå