AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #1 Skrevet 30. april 2015 Jeg prøvde merket Eucerin i ansiktsrens. Den skal være mild og til og med egnet for sensitiv hud. Likevel fikk jeg som har normal hudtype helt tørr og rød hud. Andre som har fått det av dette merket? Lurer også på om noen kan anbefale en øyensminkefjerner som fjerner vannfast maskara? Anonymous poster hash: fac4a...e50
Thorn Skrevet 30. april 2015 #2 Skrevet 30. april 2015 Jeg tåler heller ikke Eucerin, fikk stram, kløende og rød hud av produktene jeg prøvde. Jeg har sensitiv hud i utgangspunktet, da. Jeg bruker La Roche Posay Respectissime øyesminkefjerner, den fjerner fint vannfast sminke
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #3 Skrevet 30. april 2015 Kjøpte nettopp en fuktighetskrem fra Eucirin for å ordne huden min og synes til nå det har funket. Ikke opplevd noe ekstra rødhet og har ikke tørr hud lengre. Har sensitiv, rødlig og tørr hud. Anonymous poster hash: 9d776...729
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #4 Skrevet 1. mai 2015 http://www.laroche-posay.no/Norge/LRP/hjem-h.aspx?gclid=CKT-i6HuoMUCFQENcwodvF0AxwAnonymous poster hash: 647e2...6bb
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #5 Skrevet 1. mai 2015 Jeg har også prøvd ut Eucerin, men den fungerte ikke for meg. Teorien min er at det er lactic aciden som den inneholder (jeg brukte den grønne serien) huden min ikke liker. Anonymous poster hash: 84d33...f1a
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #6 Skrevet 1. mai 2015 Jeg prøvde merket Eucerin i ansiktsrens. Den skal være mild og til og med egnet for sensitiv hud. Likevel fikk jeg som har normal hudtype helt tørr og rød hud. Andre som har fått det av dette merket? Lurer også på om noen kan anbefale en øyensminkefjerner som fjerner vannfast maskara? Anonymous poster hash: fac4a...e50 Jeg har en sensitiv hud og jeg bruker rens fra Eucerin som jeg er veldig fornøyd med. Har brukt forskjellige rens, men det er den jeg er mest fornøyd med. Jeg bruker rensegelé, men tror det kan være lurt å bruke rensemelk hvis du har veldig sensitiv hud. Anonymous poster hash: 29306...ff1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå