AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #1 Skrevet 30. april 2015 Hei! Skal lage hjemmelaget fiskegrateng, tenkte å bruke fryst grønnsaksblanding. Kan jeg ha den rett i fiskegratengen, og sette i ovnen? Må grønnsakene tines eller varmes først? Anonymous poster hash: a3502...4af
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #2 Skrevet 30. april 2015 Vanligvis kan man bare slenge det rett oppi, men jeg tror kanskje jeg ville tina det først og latt det renne av litt vann, ellers så blir kanskje gratengen vassen? Varme opp trenger du ikke, blir jo varmet i gratengen tror jeg Men jeg er ikke ekspert på fryste grønnsaker, bruker alltid ferske Anonymous poster hash: e95e8...2ea 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #3 Skrevet 30. april 2015 Ok, da prøver jeg! Takk for svar Anonymous poster hash: a3502...4af
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #4 Skrevet 30. april 2015 Tenker også å prøve å ha i litt bacon som jeg kutter i terninger.. Må det stekes først, tro? Anonymous poster hash: a3502...4af
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #5 Skrevet 30. april 2015 Tenker også å prøve å ha i litt bacon som jeg kutter i terninger.. Må det stekes først, tro? Anonymous poster hash: a3502...4af Jeg ville stekt baconet, så det blir "crispy" og ordentlig gjennomstekt. Kokt bacon er ikke så digg Anonymous poster hash: e95e8...2ea 1
Vill Skrevet 30. april 2015 #6 Skrevet 30. april 2015 Eg lagar alltid fiskegrateng med frosne grønnsaker i. Legger først makaroni, og fisk oppi formen med den kvite sausen. Så har eg ein pakke brokkoliblanding på toppen, saus over der, og så griljermel til slutt. Det går kjempefint, og det er ein slager her i heimen. :D Du treng ikkje tine dei først eller noko som helst. Eg legger også fisken oppi rå, og steiker i ca ein halv time på 200 grader. Ang bacon så ville eg nok stekt det først? 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #7 Skrevet 30. april 2015 Eg lagar alltid fiskegrateng med frosne grønnsaker i. Legger først makaroni, og fisk oppi formen med den kvite sausen. Så har eg ein pakke brokkoliblanding på toppen, saus over der, og så griljermel til slutt. Det går kjempefint, og det er ein slager her i heimen. :D Du treng ikkje tine dei først eller noko som helst. Eg legger også fisken oppi rå, og steiker i ca ein halv time på 200 grader. Ang bacon så ville eg nok stekt det først? Så praktisk! Jeg tinte grønnsakene litt nå, men da skal jeg prøve å ta de rett fra fryseren neste gang. Tusen takk! Anonymous poster hash: a3502...4af 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå