Gå til innhold

herregud!!!!

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

så meg selv i spielt forrige dagen og så at jeg har rumpa full av cellulitter, og det fortsetter faktisk ned over lårene mine.. jæ**** stygt, og jeg er bare 20 år gammel, dog ikke noe treningsnarkoman men.... hvorfor meg det er jo så stygt! jeg vil ha det bort, skal starte å trene nå som jeg oppdaget dette, stramme litt opp, vil dette hjelpe? trenger alle råd? ble helt frustrert jeg nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Peeling/skrubbing med vott el. skal vistnok være bra. Tror dette er fordi det bedrer blodsirkulasjonen.

Celulitter er vel ikke noe du er aleine om å ha ville jeg tro.... :wink:

Skrevet

Tren

Drikk masse vann

masser med hampvott

Bruk cellulittprodukter f eks den fra Babor (bruker den selv, og den er kjempebra!)

Unngå fet og usunn mat

Få massasje

cellulitter kan også komme av p-pillebruk eller være arvelig. Det skal være veldig vanskelig å få vekk cellulitter som allerede er der, men med disse rådene kan man forebygge nye iallefall. Lykke til! :)

Skrevet

Bruk cellulittprodukter f eks den fra Babor (bruker den selv, og den er kjempebra!)

Er ikke denne kjempedyr???

Skrevet

Er ikke denne kjempedyr???

Den er iallefall veldig bra! Bruker den hver dag, og flaska varer lenge!

Gjest glaciera ulogget
Skrevet

Jeg har lest at cellulitter er genetisk. Det er kun mengde og hvor "dype" de blir som kan påvirkes. MEN, 90% av alle kvinner er genetisk disponert for det. De som ikke har det burde føle seg utilstrekkelige :ler:

Fra spøk til alvor: trening, bra kosthold (bort med sukker og fett og halvfabrikata, inn med frukt og grønt og fiber), mye vann og lite alkohol/koffein, skrubbing og kalddusjing hjelper, om det ikke fjerner problemet. Så er det egentlig opp til deg å finne balansen mellom hvor mye du hater cellulittene og hvor mye arbeid du er innstilt på å legge ned for å fjerne dem.

Skrevet

Man får cellulitter av å trene har de også sagt, men det er bare slik at cellulittene man får av trening er så harde at de ikke syns. For å si det sånn alle har cellulitter men det er spørsmål om hvor synlig de er.

Skrevet

Bare vær glad det kun er cellulitter du har sier nå jeg... Jeg er nettopp fylt 30, har allerde operert en gang for åreknuter og nå ser det like jævlig ut igjen.... Dette er ikke noe gøy!!! Så du kan gjøre noe med det, det kan ikke jeg.... Vil du bytte???

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det noen sammenheng mellom åreknuter og cellulitter? Hvis ikke skjønner jeg ikke hvorfor noen skal være glad for å ha cellulitter bare fordi andre har åreknuter...

Skrevet
Er det noen sammenheng mellom åreknuter og cellulitter? Hvis ikke skjønner jeg ikke hvorfor noen skal være glad for å ha cellulitter bare fordi andre har åreknuter...

Poenget var sannsynligvis at det fins verre ting i verden enn celluliter... *hjelpsom*

Gjest Anonymous
Skrevet

ville bare på peke at nest siste innlegg fra gjest, var ikke samme som den gjest som la inn innlegget...

Gjest muskler hjelper
Skrevet

Etter hva jeg har lest så er får man celluitter der fettet lagrer seg, altså på rompe og lår.

Celluitter kommer av at : Det ligger en hinne utenpå muskelen, så har man fettet og så har man hud.

Huden er festet i hinnen rundt muskelen med "tråder". Når det blir mye fett blir trådene strukket og det danner seg søkk i huden der trådene er festet.

Så da er vel konklusjon at hvis man trener og tærer på fettlageret så vokser muskelen og fettet minker, dermed blir det ikke dette presset på disse trådene.

Jeg er 45 år og har trent bort min celluitter, har kun en igjen på rompa og den er stygg.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Det jeg lurer på er: hvorfor IKKE deg? Har inntrykk av at de aller, aller fleste har cellullitter i liten eller større grad. Aksepter kroppen din som alle oss andre. Kremer og sånt kan kanskje hjelpe noen, men ikke alle.

Skrevet

Enig med Bjørnsdatter. Dumt å bli helt fokusert på cellulittene og slite vettet av seg og bruke masse penger på å bli kvitt dem når de faktisk er en naturlig del av kvinnekroppen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...