Gå til innhold

Finne solgt bolig på nett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kan jeg finne salgsannonse for bolig som ble solgt i fjor? Jeg vet det finnes steder på nett man kan sjekke sånt men jeg er en googlekløne så jeg håper noen snille sjeler kan hjelpe meg. Dette er i Akershus :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har noen ganger funnet det ved å google adressen.

Anonymous poster hash: 4d29a...1cb

Skrevet

kontakt megleren som solgte den...

Skrevet

Jeg fant i alle fall en gammel salgsannonse da jeg googlet en adresse.

Skrevet

Jeg har lett alt jeg kan, jeg finner ingenting hverken på google eller på finn eller noe sånt .. jeg vet det i alle fall før eksisterte en nettside (kanskje flere) der man kunne plotte inn en andresse og så få opp sånne ting, ingen som vet hva jeg mener ?

AnonymBruker
Skrevet

Eiendomsbasen.no ?

Anonymous poster hash: 0073e...7c3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lett alt jeg kan, jeg finner ingenting hverken på google eller på finn eller noe sånt .. jeg vet det i alle fall før eksisterte en nettside (kanskje flere) der man kunne plotte inn en andresse og så få opp sånne ting, ingen som vet hva jeg mener ?

Noen lar annonsen ligge tilgjengelig ved googlesøk til finn annonsen andre fjerner det helt, megler og selger bestemmer.

Anonymous poster hash: 7a419...5dc

Skrevet

Gå på finn, hent opp en boligannonse, trykk på prisstatistikk øverst. Så går du litt ned på siden der det står solgte boliger i området de siste 12 månedene. Finn frem boligen du leter etter på kartet (du kan navigere hvor som helst), og så finner du annonsen der :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skulle akkurat til å skrive det samme som riskrem :) Den funksjonen er genial :)

Anonymous poster hash: 6e77d...905

Skrevet

Alt ligger på ev.no, men man må ha brukernavn og passord. Hvis du vil, så kan du sende meg en melding med adressen, så kan jeg lagre det som fil og sende det til deg. Kan også se hvor mye den er solgt for, hvis du vil vite det også

AnonymBruker
Skrevet

Alt ligger på ev.no, men man må ha brukernavn og passord. Hvis du vil, så kan du sende meg en melding med adressen, så kan jeg lagre det som fil og sende det til deg. Kan også se hvor mye den er solgt for, hvis du vil vite det også

Har fulgt Riskrem sin oppskrift på finn.no over.

Det som der kommer opp med pris er de prisene boligene er lagt ut for salg med, IKKE den prisen boligene til slutt ble solgt for. Vi har cært i og tapt noen budrunder og har sjekket disse boligene på finn.

Er det det samme på den siden du viser til?

Skrevet

Det som der kommer opp med pris er de prisene boligene er lagt ut for salg med, IKKE den prisen boligene til slutt ble solgt for. Vi har cært i og tapt noen budrunder og har sjekket disse boligene på finn.

på ev.no ser man hva boligen er solgt for. Alle meglere som selger boliger, må legge ut kjøpesummen der

Skrevet

En annen metode man kan gjøre det på, er å finne huset eller leiligheten gjennom seeiendom.no og se på grunnboksbladet - her må man logge inn med bankid eller minid, men slapp av, ingen kan se at du har sjekket den og den eiendommen. Hvis eiendommen er pantsatt, så ser du det der - og da står gjerne kjøpesummen. Men dette er lettere hvis det er snakk om hus, og ikke leiligheter med mange boenheter - da må du lete litt mer

Skrevet

Jeg er ute etter et spesielt hus. Jeg ble ikke noe klokere på Finn, fant masse morsomt men ingenting om akkurat dette huset. Det jeg vet er at det kom nye eiere der i fjor sommer, men jeg vet ikke om det har vært for eksempel arv eller privatsalg.

Skrevet

Ja, det stemmer at man kun ser prisantydning og takst (noen ganger legger megleren inn salgsprisen også). Men da kan du sende mail til megleren i annonsen og spørre hva boligen ble solgt for? Har gjort det flere ganger selv og får alltid hyggelig svar :)

Skrevet

Jeg er ute etter et spesielt hus. Jeg ble ikke noe klokere på Finn, fant masse morsomt men ingenting om akkurat dette huset. Det jeg vet er at det kom nye eiere der i fjor sommer, men jeg vet ikke om det har vært for eksempel arv eller privatsalg.

Jeg kan se hva jeg finner på ev.no og infoland.no for deg hvis du vil det. Bare send PM da jeg har brukernavn og passord på disse stedene. Tar ikke noe tid å sjekke, går veldig raskt!

AnonymBruker
Skrevet

Kan man sjekke hvilken leilighet en person har kjøpt noen steder? Er så nysgjerrig på hva noen jeg bare vet om har kjøpt..

Anonymous poster hash: 1ba53...d94

Skrevet

Kan man sjekke hvilken leilighet en person har kjøpt noen steder? Er så nysgjerrig på hva noen jeg bare vet om har kjøpt..

Ja, på infoland.no kan man søke opp personer med navn, og finne nøyaktig hva de har kjøpt og eier

AnonymBruker
Skrevet

Ja, på infoland.no kan man søke opp personer med navn, og finne nøyaktig hva de har kjøpt og eier

Ser man må være bruker og betale dessverre, så det var synd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...