AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #1 Skrevet 30. april 2015 Ble laget 10 februar. Kan jeg spise den idag? Vært fryst?Anonymous poster hash: 0f108...608
Gjest Ennasus Skrevet 30. april 2015 #2 Skrevet 30. april 2015 (endret) Tommelfingerregel: Matvare Holdbarhet (måneder) Mager fisk 3 - 6 Fet fisk: 1 - 2 Noen typer fett kjøtt 3 Magert kjøtt fra 6 (svinekjøtt) til 18-19 (noen typer vilt) Hakket kjøtt 2 - 16 (avhengig av fettinnhold) Fjærkre 3 - 10 (avhengig av fettinnhold) Frukt og grønnsaker 10 - 12 Bakverk 2 - 8 (avhengig av fettinnhold) Gryteretter maks 3 (http://www.dinside.no/837340/saa-lenge-holder-maten-i-fryseren) Så tacosuppa du holder akkuratt tror jeg Men tror det er lurt å se det an, har spist flere år gammel kake fra fryseren jeg, og det har vært fint, mens andre ting har ligget fryst kun en mnd og blitt dårlig. Så bruk lukt, smak og synet ditt. Virker det bra kan du spise det Endret 30. april 2015 av Ennasus
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #3 Skrevet 30. april 2015 Ble laget 10 februar. Kan jeg spise den idag? Vært fryst?Anonymous poster hash: 0f108...608 Hva er tacosuppe? Kan man lage suppe av taco??? Bryte biter av tortillaene og grønnsakene og resten av fyllet sammen med væske og koke opp? Det er nok en avsporing, men nå ble jeg nysgjerrig på retten "Tacosuppe". Taco er en rett som består av hvete- eller maistortillas (harde eller myke) som fylles med diverse kjøtt og grønnsaker, saus og annet tilbehør. Jeg skjønner ikke hvordan dette kan bli suppe... ? Anonymous poster hash: ad10e...a5b
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #4 Skrevet 1. mai 2015 Hva er tacosuppe? Kan man lage suppe av taco??? Bryte biter av tortillaene og grønnsakene og resten av fyllet sammen med væske og koke opp? Det er nok en avsporing, men nå ble jeg nysgjerrig på retten "Tacosuppe". Taco er en rett som består av hvete- eller maistortillas (harde eller myke) som fylles med diverse kjøtt og grønnsaker, saus og annet tilbehør. Jeg skjønner ikke hvordan dette kan bli suppe... ? Anonymous poster hash: ad10e...a5b Tex-mex suppe er vel heller det rette ordet. Men ser at folk flest kaller det for tacosuppe.Anonymous poster hash: 02877...db5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå