Gå til innhold

sms fra CARITAS

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det flere som har fått sms fra CARITAS i dag? I sms-en står det "8 millioner mennesker er rammet i Nepal. Caritas er der og deler ut mat, vann, telt og ulltepper. Hjelp oss å hjelpe! Svar caritas for å bidra med kr 200". Meldingen er fra tlf 2090.

1. Jeg er reservert mot nummeropplysning

2. Jeg er reservert i telefonkatalogen

3. Jeg har aldri gitt penger til dem før

Er dette lov? Trodde man måtte gi sitt samtykke for å kunne få slike sms. Ja, jeg vet at dette går til en god sak, men prinsippet er det samme.

Svært interessert i å høre deres meninger om saken.

Anonymous poster hash: 0bf78...0cc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg støtter ikke de jeg får sms fra, men har støttet gjennom en organisasjon jeg vet er seriøs og som er tilstede i Nepal som jeg har kontonr. til fra før.

Telefonnr. ditt har de nok fått gjennom andre selskaper der nr. ditt er registrert. Er sannsynligvis seriøse, det trengs vanvittig mye hjelp der borte nå, men ingen grunn til å være litt kritisk

Anonymous poster hash: 5dd43...f2a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg støtter ikke de jeg får sms fra, men har støttet gjennom en organisasjon jeg vet er seriøs og som er tilstede i Nepal som jeg har kontonr. til fra før.

Telefonnr. ditt har de nok fått gjennom andre selskaper der nr. ditt er registrert. Er sannsynligvis seriøse, det trengs vanvittig mye hjelp der borte nå, men ingen grunn til å være litt kritisk

Ingen grunn til å IKKE være kritisk skulle det stå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...