Gå til innhold

Fikk aldri de jeg virkelig ville ha.. De gamle flammende man aldri glemmer!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker tilbake på de store flammene jeg har møtt de siste 4 årene, og det har vært brennhett og fantastisk sex hele veien med noen av disse, men det ble aldri oss. Det var et eventyr hele veien, og jeg drømte meg bort når jeg var med noen av de. De var kjekke, godt utdannet, og sjarm var felles for de alle med en god dose humor. Jeg ble forelsket ved første øyekast, og sommerfuglene i magen kjentes. Det var spennende og følge disse mennene, fordi jeg viste aldri hva jeg gikk til noe som førte til mye destruktivt, men også oppturer i håp om kjærlighet fra disse kjekkasene. Det var ikke alltid de svarte på alle sms'ene jeg sendte de, og de holdt ikke alle avtaler, og jeg ble veldig mye skuffet men jeg fortsatte å håpe, og ja det var faktisk spennende og noe givende helt til jeg ikke klarte mer.

Nå har jeg møtt en annen mann jeg ikke kjente disse følelsene med i starten, men jeg kan si jeg er forelsket, bare på en annen måte og jeg er lykkelig med han. Men hvorfor er det slik at det aldri blir noe seriøst av de "store" eventyrene som alltid bare blir med sex. Er det slik at overveldende kjærlighet er bedre i fantasien og nuet enn i virkeligheten, og hvorfor blir det aldri slik at jeg fikk noen av de jeg følte noe spesielt for, da alt lå til rette for at de skulle bli oss?

Var jeg ikke bra nok for noe annet enn sex selv om vi nesten ble sammen, bare aldri offisielt. Flere som kjenner seg igjen?

Anonymous poster hash: b46bf...c88
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ts her.

Mulig det ikke finnes noe svar, da alt er situasjons-betinget men vil gjerne diskutere litt rundt dette.

Anonymous poster hash: b46bf...c88
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk heller aldri de jeg virkelig villa ha. Jeg ga alt av meg selv, men alikevell ble det aldri oss.
Jeg er i ett lykkelig forhold nå og forelsket, men som du sier så er ikke forelskelsen helt den samme. Og tenker av og til tilbake på de gammle flammene og hvorfor det aldri ble noe av.

Anonymous poster hash: eab9d...9ca
AnonymBruker
Skrevet

Heldigvis ikke.

Anonymous poster hash: 78ae4...32e
Skrevet (endret)

Har det litt på samme måte. Tror det er nysgjerrigheten som snakker mest her, nettopp fordi vi simpelheten tenker på HVA det kunne blitt bare hvis...

Mens med ekser derimot, fikk vi jo oppleve hvordan livet med personen var, dermed okkuperer ikke disse tankene våres.

Man vil jo som regel alltid hige etter den man aldri fikk...

Jeg har en slik person selv, og jeg tenker stadig vekk på han. Den klassiske "The one that got away..."

Endret av Avokado
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi disse kjekke, godt utdannede mennene med gode egenskaper i senga er sjeldne, og alle damer vil ha dem.

De er topp 10 % beste menn.

Da vil de gjerne ha topp 10 % beste damer, og i og med at i våre dager tar de fleste jenter utdanning, får gode karakterer, trener fitness, bryr seg om utseendet os.v. så er det ganske vanskelig å være i topp 10% damer.

Disse mennene får oppleve brennheite eventyr kanskje 50 ganger i livet, og vil helst ikke stoppe ved deg, med mindre du er like ettertraktet som dem.

Anonymous poster hash: 2c44e...2d4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også en "The one that got away", og han er ikke i noen topp 10% som ab over her kaller det, og det er i hvert fall ikke hun han er gift med. Jeg kjenner han veldig godt, og har kjent han hele livet. Vi har vokst opp sammen, var kjærester i ungdommen, og når vi treffes i dag, er vi begge enig om at "det var deg jeg skulle hatt, vettu". Bitter søtt.

Jeg vet ikke hvorfor det aldri ble oss, egentlig. Vi har alltid hatt en dragning mot hverandre, og var av og på i mange år, før begge etablerte seg med en annen. Vi er fullstendig på bølgelengde, både mentalt og fysisk, og har bare gode følelser for hverandre, så vi burde jo bare vært sammen. Sånn ble det ikke, og det kommer nok heller aldri til å skje. Det har jeg slått meg til ro med, selv om jeg er veldig glad i han.

Anonymous poster hash: a0be8...5ab
AnonymBruker
Skrevet

Det er fordi du er en av måltidene han koste seg med. Når du finner deg i å bli ignorert, at han ikke møter på avtaler, og fortsatt er villig og våt, så sier det seg selv at han ikke tar deg seriøst.

Du har blitt playet. Pumped and dumped som det heter på engelsk. Slike menn finner seg damer som ikke er som deg. Det er forskjell på damer man knuller og damer man gifter seg med.

Anonymous poster hash: 0e7a0...1b4
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg utrolig godt igjen!

Holder akkurat på å prøve å komme meg over min siste "slik". Gud, så fantastisk det var mens det varte! Det var mange skuffelser, vondt i magen og redsel for framtiden, men på et eller annet vis veide de gode stundene opp for det.

Nå prøver jeg som sagt å glemme han, lettere sagt enn gjort. Vi var nesten kjærester, gjorde alt sammen og håpet klamret jeg meg til så lenge. Han liker meg også, men vil ikke ha et forhold, derfor måtte jeg avslutte det.

Har prøvd å date andre, "vanlige, bra menn", men det blir liksom ikke det samme. Sitter med en følelse av at de er andrevalget, og jeg klarer ikke bli forelsket. De kan være kjempebra på alle måter, men jeg må ha spenningen for å bli forelsket.

Anonymous poster hash: 0b96a...46b
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sjekket mine 2 stk "that got away" på Facebook. Var så sinnssykt betatt, lot dem behandle meg omtrent som de ville i årevis. Men nå ti år senere så har utseendet på han ene forfalt enormt og han har en helt latterlig jobb i fht utdannelsen han har. Den andre er en arbeidsnarkoman og uhelbredelig ungkar med svært urealistiske forventninger til en dame (har felles kjente). Er så innmari glad for at jeg ikke endte opp med noen av dem!! 😆

Anonymous poster hash: 62022...9ae

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sjekket mine 2 stk "that got away" på Facebook. Var så sinnssykt betatt, lot dem behandle meg omtrent som de ville i årevis. Men nå ti år senere så har utseendet på han ene forfalt enormt og han har en helt latterlig jobb i fht utdannelsen han har. Den andre er en arbeidsnarkoman og uhelbredelig ungkar med svært urealistiske forventninger til en dame (har felles kjente). Er så innmari glad for at jeg ikke endte opp med noen av dem!! 😆

Det jeg vil frem til er at de ville, oppkonstruerte fantasiene vi lager oss om "The ones that got away" svært sjelden stemmer overens med virkeligheten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...