Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sett filmen?

Hva syns dere evt? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett den. Var grei nok, men ingen stor film syns jeg. De jeg så den sammen med likte den godt!

Skrevet

Jeg synes den var bra jeg..

Skrevet

En av de beste filmene jeg har sett!

Ble så glad av å se den :P

Skrevet

Jeg gleder meg så til å se den til helgen!

Skrevet

Eg syntest den var glimrande - ein 'feel-good-film'! Og så likar eg veeeldig godt K. Joner, så då var denne midt i blinken! :) Viss du likte 'Himmelfall', trur eg ikkje du vil bli skuffa over denne - dei har ein del fellestrekk. Men denne er litt mindre 'depressiv'...

Ein sånn film som eg gjerne vil ha på DVD...

Skrevet

Virker lovende, da gleder jeg meg til å se den imorgen :)

Kristoffer joner er jo bare nydelig :wink:

Skrevet

Joner er jo knallbra, som alltid- men filmen var det verre med. Den stinka faktisk... :-x

Skrevet

Stavanger/Rogaland patriot som jeg er , må jeg nok si at jeg ble overraskende skuffet over denne filmen. Kristoffer Joner spiller bra, men alt i alt var filmen jevnt over middels dårlig. Begynnelsen var bra, men slutten var bare helt merkelig.

Skrevet

Den var ok. Kommer nok ikke til å kjøpe den.

Gjest Blå uinnlogget
Skrevet

Den var fryktelig! Jeg angrer nesten på at jeg brukte tid på den. Skikkelig søppelfilm.

Men jeg er absolutt tilhenger av Joner, men ikke i denne filmen.

Skrevet

Søt historie en lang stund, men den var jo litt rar da. Særlig på slutten ble det bare litt mye. Synes det var morsomt at Morten Abel dukka opp overalt da. Sikkert en fordel å like Abel for å like filmen.

Skrevet

Synes filmen var koselig. Litt rart å sitte å se hjembyen og høre sinegen dialekt på film, ikke minst når tidligere med konfirmanter dukker opp!!! Men jeg likte musikken og sangene veldig godt! Kommer til å kjøpe film musikken :P

Skrevet

Har ikke sett filmen, men har bestilt boka med manuskriptet til biblioteket der jeg jobber. Gleder meg til å bla i den!

Skrevet

Synes "Alt for Egil" var en kjempesøt film, jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...