AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #1 Skrevet 30. april 2015 Hei! Jeg har et lite "problem" når det gjelder treningen min. Det er ofte slik at jeg kjenner øvelsene andre steder enn det stedet jeg trener! Feks. under bulgarsk utfall så kjenner jeg det bedre i den foten som hviler enn den som jeg skal trene. Kjenner det i hele forside lår?? Under nedtrekk og sittende roing kjenner jeg det myye bedre i armene enn i ryggen. Er sliten i armene til den tid jeg begynner å kjenne det i ryggen. Under rygghev kjenner jeg det veldig godt i korsryggen (som er meningen) men jeg kjenner det også godt i bakside lår og rumpa. Er dette normalt? Er dette normalt/greit, eller er det noe jeg kanskje gjør feil som jeg ikke er klar over? Anonymous poster hash: edbf5...32f
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #2 Skrevet 30. april 2015 Umulig å egentlig svare på uten å se hvordan du utfører øvelsene. Enten gjør du øvelsene feil eller du er svakere i støttemuskulaturen slik at at hovedmusklene ikke får stor nok belastning. Anonymous poster hash: 4709b...6de
Sugar&Spice Skrevet 30. april 2015 #3 Skrevet 30. april 2015 Jeg hadde det sånn i starten! Spesielt på bulgarske utfall. Jeg terpet hardt på teknikken så jeg VISSTE den var riktig. Etter et par uker begynte jeg å merke det i de riktige musklene istedenfor de "gale". Sjekk teknikken grundig(gjerne få noen til å se på deg og justere!) og fortsett. Ikke gi opp. Det kommer etter hvert. Men IKKE fortsett med feil teknikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå