AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #1 Skrevet 30. april 2015 Hei, fine folk. Jeg trener for tiden Fitnessbloggens nybegynnerprogram for styrke (på 5. uke nå) og merker at jeg har mer overskudd mellom de 2-3 ukentlige styrkeøktene mine nå. Har lyst til å stappe inn litt kondisjonstrening, men er litt redd for at det skal ødelegge restitusjon og bli et hinder for progresjon. Har dere noen erfaringer eller råd dere tror kan være til hjelp? Anonymous poster hash: da624...fbc
Safiye Skrevet 30. april 2015 #2 Skrevet 30. april 2015 Hvis du ikke overdriver med flere mil jogging ukentlig, tror jeg det ikke vil ha så mye å si. Det varierer vel fra person til person. Jeg har hvertfall fått beskjed at 20 min intervall på mølla etter styrkeøkten (ev. fridager) er greit.
FitnessIna Skrevet 30. april 2015 #3 Skrevet 30. april 2015 Så lenge du spiser nok og ikke overdriver, som ^ nevnte, så går det helt fint Jeg trener styrke/kettlebell tre ganger i uken, og løper utenom, og det går bra så lenge jeg er nøye med å spise nok og regulere belastningen - dvs for intensive intervaller, eller for harde langkjøringer, utegår til fordel for litt roligere løping.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #4 Skrevet 1. mai 2015 Takk for svar! I dag skal det trenes styrke da. Blir litt glad av tanken bare. Hadde ikke sett for meg den følelsen da jeg starta! Anonymous poster hash: da624...fbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå