Gå til innhold

Kjæresten sier takk til alt, han er alt for høflig..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har funnet meg en fantastisk kjæreste, og han behandler meg som ei prinsesse. Men han er litt annerledes en meg, noe jeg finner interessant og spennende men noen ganger blir jeg usikker.. Han er alt for høflig, noe som faktisk er litt irriterende. Han sier takk til alt, og bukker og neier som en slave for meg. Jeg føler jeg blir en dronning i livet hans, og det vil jeg ikke. Han kommer fra et annet land der slikt er veldig viktig, men her i Norge blir det rett og slett for mye. Vi kan ligge i sofaen å slappe av å han spør ofte om å kysse meg, noe han ikke trenger å gjøre og han sier som regel takk etter kysset, og slikt gjør han til alt. Jeg har tatt opp dette med han før, og han har lært seg å slappe litt mer av men enda så driver han på å takker for alt... Han er noe uerfaren og litt nerdete, og det er bare søtt men noen ganger blir det rett og slett litt for mye. Han er også veldig uerfaren når det kommer til forhold da hans lengste forhold varte i 4 måneder, og jeg lurer på om dette kanskje er grunnen til måten han oppfører seg på..

Hvordan kan jeg få han til å slappe litt mer av med meg, samt slutte å oppføre seg som en slave og heller en normal kjæreste?

Anonymous poster hash: b140b...d13
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må bare si det du skriver her. At du skjønner det har noe med kulturen han kommer fra å gjøre, men det er ikke vanlig i Norge og det gjør deg litt ukomfortabel. Si at du ikke gjør han en tjeneste ved å kysse han, så han trenger faktisk ikke å si takk. Jeg hadde tørna helt om en mann hadde gjort dette med meg!

Skrevet

På sett og vis er det jo fint at han er så høflig, men skjønner at det blir litt mye. Omgås dere andre norske par? Så han evt ser hvordan "normale" forhold er?

AnonymBruker
Skrevet

Du må bare si det du skriver her. At du skjønner det har noe med kulturen han kommer fra å gjøre, men det er ikke vanlig i Norge og det gjør deg litt ukomfortabel. Si at du ikke gjør han en tjeneste ved å kysse han, så han trenger faktisk ikke å si takk. Jeg hadde tørna helt om en mann hadde gjort dette med meg!

Ja, ikke sant. Jeg vil jo ikke være ekkel ved å fortelle han dette, men det må jeg nok en gang til. Det er noe med den følelsen jeg får når han takker meg for at jeg kysser han.. Det er noe veldig spesielt og mindre sexy ved det. Føler liksom jeg kysser en raring..

Jaja..

AnonymBruker
Skrevet

På sett og vis er det jo fint at han er så høflig, men skjønner at det blir litt mye. Omgås dere andre norske par? Så han evt ser hvordan "normale" forhold er?

Ja, det gjør vi. Jeg har bodd 5 år i Norge, men han er langt i fra Norsk for å si det slik. Jeg skal ta meg en prat med han angående dette, fordi det er veldig merkelig når han takker for alt hele tiden.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Etter han sier takk så svarer du "Du trenger ikke si takk for det altså. Haha"

Anonymous poster hash: 84321...320
AnonymBruker
Skrevet

Så mye rart det går an å henge seg opp i.

Du merket vel ganske tidlig at han har en adferd du ikke liker? Hvorfor holde på videre når det irriterer deg sånn?

Videre så kan det være han forandrer seg veldig om dere gifter dere, kommer an på hvor han kommer fra selvfølgelig.

Anonymous poster hash: 7cc58...b6d
AnonymBruker
Skrevet

Så mye rart det går an å henge seg opp i.

Du merket vel ganske tidlig at han har en adferd du ikke liker? Hvorfor holde på videre når det irriterer deg sånn?

Videre så kan det være han forandrer seg veldig om dere gifter dere, kommer an på hvor han kommer fra selvfølgelig.

Anonymous poster hash: 7cc58...b6d

Jeg liker adferden hans, men jeg liker ikke at han sier takk for alt. Ja, dette håper jeg at jeg kan forandre når det kommer til meg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har funnet meg en fantastisk kjæreste, og han behandler meg som ei prinsesse. Men han er litt annerledes en meg, noe jeg finner interessant og spennende men noen ganger blir jeg usikker.. Han er alt for høflig, noe som faktisk er litt irriterende. Han sier takk til alt, og bukker og neier som en slave for meg. Jeg føler jeg blir en dronning i livet hans, og det vil jeg ikke. Han kommer fra et annet land der slikt er veldig viktig, men her i Norge blir det rett og slett for mye. Vi kan ligge i sofaen å slappe av å han spør ofte om å kysse meg, noe han ikke trenger å gjøre og han sier som regel takk etter kysset, og slikt gjør han til alt. Jeg har tatt opp dette med han før, og han har lært seg å slappe litt mer av men enda så driver han på å takker for alt... Han er noe uerfaren og litt nerdete, og det er bare søtt men noen ganger blir det rett og slett litt for mye. Han er også veldig uerfaren når det kommer til forhold da hans lengste forhold varte i 4 måneder, og jeg lurer på om dette kanskje er grunnen til måten han oppfører seg på..

Hvordan kan jeg få han til å slappe litt mer av med meg, samt slutte å oppføre seg som en slave og heller en normal kjæreste?

Sånn som det ser ut,så er det slik alle menn må være ; spørre eksplisitt om lov hver gang de vil røre dama si, sånn at de ikke plutselig blir stemplet som en voldtektsmann den dagen dama finner ut at det ikke er OK likevel.

Anonymous poster hash: fa161...22d

• Liker 2
Skrevet
Så mye rart det går an å henge seg opp i.Du merket vel ganske tidlig at han har en adferd du ikke liker? Hvorfor holde på videre når det irriterer deg sånn? Videre så kan det være han forandrer seg veldig om dere gifter dere, kommer an på hvor han kommer fra selvfølgelig. Anonymous poster hash: 7cc58..

Hvor fikk du det i fra? Hun beskriver da bare en egenskap?

Gjest Godjente
Skrevet

Minner meg om en kjæreste jeg også hadde. Han sa takk for at han fikk ha meg i livet, takk for den deilige sexen og takk for at han fikk lov å ha sex med meg. Takk for kysset, takk for opplevelsene vi hadde sammen og takk for han fikk kysse meg osv...

Ja, stort sett takk til det meste og at han var så takknemlig for at han hadde meg i livet. Jeg syntes det var litt søtt, men overdrevent mye. Han var norsk men uerfaren.

Du må rett og slett bare ta det opp med han og forklare han at han ikke trenger å si takk til alt :)

AnonymBruker
Skrevet

Bukking og neiing er kanskje litt voldsomt, men takking er helt innafor.

Kjæresten og jeg har vært sammen i 3 år, vi takker hverandre når vi gjør tjenester e.l.

Anonymous poster hash: 79507...1b4
Skrevet

Bukking og neiing er kanskje litt voldsomt, men takking er helt innafor.

Kjæresten og jeg har vært sammen i 3 år, vi takker hverandre når vi gjør tjenester e.l.

Anonymous poster hash: 79507...1b4

Ja, men gjør du han en tjeneste når du kysser han eller dere har sex? Er vel strengt tatt det som er problemet her. Jeg sier selvfølgelig takk til alle som hjelper meg med noe.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde følt meg som en prostituert om han hadde sagt takk til alt han gjorde meg som omhandlet kyss/sex.

Anonymous poster hash: b8d81...6f4
AnonymBruker
Skrevet

Hvor er han ifra??

Anonymous poster hash: aabb5...2d1
AnonymBruker
Skrevet

Haha, han høres ut som en tøffel. Dump fyren og finn deg en som er litt normal.

Anonymous poster hash: 75f25...38b
Skrevet

Haha, han høres ut som en tøffel. Dump fyren og finn deg en som er litt normal.

Anonymous poster hash: 75f25...38b

Helt greit at du ikke liker slike som TS beskriver, men kan ikke si at holdningen din gjoer at du for meg fremstaar saa veldig mye bedre enn hva denne mannen gjoer for deg. *risterpaahodet*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...