AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #1 Skrevet 30. april 2015 Hvordan trene bort dette? Når jeg har på meg bh får jeg sånn klump oppå bh kanten under armhulen. Flere som er plaget med dette? Er slank og fit ellers, men der er det fett! Vurderer å betale for å få det bort Anonymous poster hash: 22a7f...5d7
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #2 Skrevet 30. april 2015 Kan kanskje være så enkelt at du har feil BH størrelse ev feil modell på BH? Anonymous poster hash: 0b7ab...321 3
Lumi Skrevet 30. april 2015 #3 Skrevet 30. april 2015 Kanskje du rett og slett bruker feil strl/type bh? 1
Lumi Skrevet 30. april 2015 #4 Skrevet 30. april 2015 (endret) Der kom innleggene våre inn på likt Men du burde seriøst sjekke målene på brystene + omkretsen og se om de stemmer overens med de målene som er på bh`ene du bruker. Spør om hjelp til å måle når du skal kjøpe bh, eller mål selv og sjekk mot en tabell eller bh-kalkulator på nett Endret 30. april 2015 av Lumi 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #5 Skrevet 1. mai 2015 Jeg bruker rett bh størrelse, har til og med målt rundt . Har det like vel Når jeg bruker sportsbh er det ikke der, men når jeg bruker vanlig bh kommer det fram. Sykt irriterende Anonymous poster hash: 22a7f...5d7
FantasDick Skrevet 1. mai 2015 #6 Skrevet 1. mai 2015 Jeg tror kanskje du bruker feil størrelse/modell, likevel jeg.. Kan også få sånne kanter, men det er i BHene som er for små i cupen og oftest i balconette-modeller eller push up med lav skjæring under armene.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #7 Skrevet 1. mai 2015 Jeg tror kanskje du bruker feil størrelse/modell, likevel jeg.. Kan også få sånne kanter, men det er i BHene som er for små i cupen og oftest i balconette-modeller eller push up med lav skjæring under armene. De passer i cupen og rundt midjen, men får slike likevel. Det er ikke push up bher men med vanlige spiler Anonymous poster hash: 22a7f...5d7
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #8 Skrevet 1. mai 2015 Men er balconette-bher ja. Men jeg er nødt til å ha slike, ellers komer brystvorten frem Anonymous poster hash: 22a7f...5d7
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #9 Skrevet 2. mai 2015 Jeg får også disse hvis bh'en er for smal rundt. Hvis strikken er litt bredere dyttes det ned på en måte. Får også hvis feil bh. Ikke størrelse for den er den samme men type. Prøvde sist uke fem bh'er på Change i min størrelse men bare en som passet bra og ikke ga meg fettklumper. Anonymous poster hash: 61215...d4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå