AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #1 Skrevet 30. april 2015 Eller var det kun i starten? Jeg er ny på dette med trening, og vil helst prøve å trene annen hver dag, men trente for to dager siden og er så støl at jeg sliter med å gå/reise meg osv ennå. Vil det gå over når man blir mer vant til trening? (Tøyer ut ja)Anonymous poster hash: bbfcb...f79
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #2 Skrevet 30. april 2015 Ja, det vil gå over, men hvis målet er å øke muskelmassen gradvis vil du kjenne stølhet i varierende grad etter hvert som du øker på belastningnen. Anonymous poster hash: ddad5...b18
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #3 Skrevet 30. april 2015 Ja, det vil gå over, men hvis målet er å øke muskelmassen gradvis vil du kjenne stølhet i varierende grad etter hvert som du øker på belastningnen.Anonymous poster hash: ddad5...b18 Målet er å gå ned og få strammere kropp. - Ts (jente 20)Anonymous poster hash: bbfcb...f79
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #4 Skrevet 30. april 2015 Kjenner mye mindre stølhet etter noen uker med regelmessig trening, men får sjelden til mer enn 2 økter styrke (fullkropp) i løpet av en uke likevel. Anonymous poster hash: 3d772...07c
Safiye Skrevet 30. april 2015 #5 Skrevet 30. april 2015 Det går over etterhvert som muskelen/e blir vandt til belastningen. Etter noen uker med regelmessig trening, vil du nok ikke kjenne det i like stor grad.
Nixnick Skrevet 30. april 2015 #6 Skrevet 30. april 2015 Eneste gangene jeg blir støl nå er om jeg gjør noen helt ukjente/nye øvelser. Hvis det er lenge siden jeg har trent blir jeg støl igjen. Var ille i begynnelsen, men det er bare å kjøre på. Som regel forsvinner den verste stølheten når du blir varm og kommer i gang igjen. Selv synes jeg også det er viktig å tøye ut etter trening, selv om det er delte meninger om hvilken faktisk effekt det har på stølhet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå