AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #1 Skrevet 30. april 2015 Og kan fortelle at jeg er fornøyd med pmu'en! Ørlitegrann uvant form, for det er ikke akkurat slik jeg har pleid å tegne det opp, men formen er pen, symmetrisk og fargen fin. Dette ser mye mer naturlig og "mykt" ut enn slik jeg har pleid å tegne opp med blyant!!! Jeg har googlet masse i forkant -og spurt mye her inne- og nå kan jeg selv bidra med å svare om noen skulle lure på ting rundt dette! Kan opplyse om at jeg var hos Kristine, og det var ikke spesielt vondt. Så fint ut med det samme. Ikke hovent, rødt eller mulig å se for andre- bortsett fra de som kjenner meg veldig godt. (Jeg har vært på jobb etterpå og ingen har reagert). Formen er mer lik den jeg selv opprinnelig har (nappet mye), og Kristine var nøye i oppmålingen av ytterkantene og toppen på knekken. Hvis dere vil se bilder, sjekk kristine sin instagramprofil (kristinesolpmu) og sol (solpmu/solhegge) +ronja (ronjasolpmu) sine profiler. Anonymous poster hash: cfdc1...041 1
Gjest Gemini7 Skrevet 1. mai 2015 #2 Skrevet 1. mai 2015 (endret) Samme her!! Nylig fått bryn på plass jeg og!!!! Jeg er også fornøyd, faktisk!!! Jeg har selv vært ivrig på spørsmål på forumet her da jeg var livredd for å slippe noen til med tatoveringsnål i ansiktet mitt (samtidig som jeg hadde superlyst) og for at det skulle bli total katastrofe- men det ble ikke det!!! Deilig å ha gjort det og å våkne opp med bryn hver dag. Formen er litt annerledes og uvant for meg og, men de som har sett meg sier det ser mye mer naturlig ut enn det som jeg tegnet på før.. Og det er jo bra. Kan anbefale folkene hos sol, de vet hva de driver med... Endret 1. mai 2015 av Gemini7
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #3 Skrevet 1. mai 2015 Er vel grusom lang ventetid der?Anonymous poster hash: 49058...0f3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #4 Skrevet 1. mai 2015 Jeg lurer på en ting. Får man bestemme helt selv hvordan man ønsker det (med innspill fra den som gjør det såklart)? Selv fungerer jeg litt på å ta, men jeg skal isåfall ha med naturlig avstand mellom brynene. Noe jeg ikke har sett ett eneste bilde av der (alltid mye lenger avstand enn det som er naturlig og jeg vil ha, over egne bryn).Anonymous poster hash: 823fc...afb
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #6 Skrevet 1. mai 2015 Hva betyr PMU? Permanent makeup (tattoo). Anonymous poster hash: 823fc...afb
Gjest Eurodice Skrevet 1. mai 2015 #7 Skrevet 1. mai 2015 Permanent makeup (tattoo).Anonymous poster hash: 823fc...afb Det gikk opp et lys for meg like før jeg leste dette; 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #8 Skrevet 1. mai 2015 Det gikk opp et lys for meg like før jeg leste dette; Det går an å google også. Anonymous poster hash: bf4fd...330 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #9 Skrevet 1. mai 2015 Hmm, skeptisk til tatoverte bryn og eyeliner, men jeg så noen flotte bilder av Trianas leppetatovering og fikk faktisk lyst på dette. Anonymous poster hash: 50011...34f
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #10 Skrevet 1. mai 2015 Jeg lurer på en ting. Får man bestemme helt selv hvordan man ønsker det (med innspill fra den som gjør det såklart)? Selv fungerer jeg litt på å ta, men jeg skal isåfall ha med naturlig avstand mellom brynene. Noe jeg ikke har sett ett eneste bilde av der (alltid mye lenger avstand enn det som er naturlig og jeg vil ha, over egne bryn).Anonymous poster hash: 823fc...afb Min erfaring er at du har påvirkningskraft på dette selv. Jeg var VELDIG bestemt overfor kristine på at jeg ikke ville ha en sånn fake innerste del av brynet (mot nesa), der man så tydelig ser en skarp, tatovert kant. Jeg synes innerste del av brynene mine er fine og at de starter pent (problemet er at jeg bare har halve bryn utover pga overnapping), så jeg ba om at hun fulgte min naturlige behåring innerst, selv om hun tegnet opp at de egentlig skulle begynne et par mm utenfor. Så hvis du ser på bildet kristine la ut av meg på instagram ("kristinesolpmu") for 2 dager siden får du se bryn med naturlig start jeg er den med halve bryn på førbildet . Noen spurte om det er dyrt: bryn hos Sol pmu starter på 5100 og inkluderer to refill ila et par mnd- da holder det et år el to. Eller- det holder jo lenger men man bør friske opp. Du siste anonym som er skeptisk; sjekk bildene på siden til sol da, og på insta. Etter nøye gransking der ble jeg i alle fall overbevist... Og brynene mine ser mye mer naturlig ut nå enn de gjorde da jeg tegnet dem opp med blyant. Ikke så harde og "falske". Hårstråteknikken gjør at de blir mildere og mer ekte. Anonymous poster hash: 6d834...9d7
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #11 Skrevet 1. mai 2015 Du siste anonym som er skeptisk; sjekk bildene på siden til sol da, og på insta. Etter nøye gransking der ble jeg i alle fall overbevist... Og brynene mine ser mye mer naturlig ut nå enn de gjorde da jeg tegnet dem opp med blyant. Ikke så harde og "falske". Hårstråteknikken gjør at de blir mildere og mer ekte. Anonymous poster hash: 6d834...9d7 Jeg synes ikke tatoverte øyenbryn er fint sånn generelt, mente jeg vel å skrive, men tatoverte lepper blir for meg noe annet. Ingen kritikk av dine bryn spesielt. Anonymous poster hash: 50011...34f
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #12 Skrevet 1. mai 2015 Jeg synes ikke tatoverte øyenbryn er fint sånn generelt, mente jeg vel å skrive, men tatoverte lepper blir for meg noe annet. Ingen kritikk av dine bryn spesielt. Anonymous poster hash: 50011...34f Skjønte det altså. Poenget mitt er at jeg tror mange har litt fordommer mot tatoverte bryn som henger igjen fra tidlig 2000-tall da man fikk stemplet to ukledelige, harde buer i panna. Men jeg bare mener at tatoverte bryn Faktisk KAN være naturlig også om man kan sine ting og spesielt om man har litt hår fra før. Det beste er selvsagt naturlige bryn men for de som ikke har så mye av det er dette er supert alternativ. Og bedre enn opptegnet. Anonymous poster hash: 6d834...9d7
Gjest Bossa Nova Skrevet 2. mai 2015 #13 Skrevet 2. mai 2015 Jeg syns de lager alle øyenbrynene like, akkurat samme form. De tar ikke hensyn til individuelle bryn og særpreg. Men det er litt typisk Norge, alle skal se like ut. Hadde det vært i Frankrike, så hadde de lagt vekt på din egen spesielle skjønnhet.
Gjest Bossa Nova Skrevet 2. mai 2015 #14 Skrevet 2. mai 2015 (endret) Til og med leppeformen "ødelegger de. Her er en jente som har kjempefin og særegen form på leppene i utgangspunktet, men som formes inn i den maseproduserte stilen. Det er derfor norske jenter har så lav selvtillit. fordi de tenker, jeg er en sau, og må passe inn i saueflokken. Hvis de ikke har et 100% symmetrisk fjes som er lik normen, så gråter de sine bitre tårer. Det at pmu-tilbyderne ikke kan ta hensyn til, og se den enkeltes individuelle skjønnhet, gjør dem til dårlige håndverkere i mine øyne. Endret 18. november 2015 av Bossa Nova Fjernet bilder.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #15 Skrevet 2. mai 2015 Skjønte det altså. Poenget mitt er at jeg tror mange har litt fordommer mot tatoverte bryn som henger igjen fra tidlig 2000-tall da man fikk stemplet to ukledelige, harde buer i panna. Men jeg bare mener at tatoverte bryn Faktisk KAN være naturlig også om man kan sine ting og spesielt om man har litt hår fra før. Det beste er selvsagt naturlige bryn men for de som ikke har så mye av det er dette er supert alternativ. Og bedre enn opptegnet. Anonymous poster hash: 6d834...9d7 Tatoverte bryn kan aldri være naturlig, nei. Anonymous poster hash: 7c3af...9fd 1
Gjest Gemini7 Skrevet 2. mai 2015 #16 Skrevet 2. mai 2015 Tatoverte bryn kan aldri være naturlig, nei. Anonymous poster hash: 7c3af...9fd Har man en del hår på brynene fra før kan det i alle fall se veldig naturlig ut.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #17 Skrevet 2. mai 2015 Jeg syns de lager alle øyenbrynene like, akkurat samme form. De tar ikke hensyn til individuelle bryn og særpreg. Men det er litt typisk Norge, alle skal se like ut. Hadde det vært i Frankrike, så hadde de lagt vekt på din egen spesielle skjønnhet. Jeg er uenig med deg, etter min erfaring. Og det er nettopp den individuelle brynsformen de tar hensyn til hos sol pmu. De tar utgangspunkt i de hårene du alt har og pigmenterer etter dette. Jeg har selv nappet av meg halve øyenbrynet fordi jeg syntes ytterkantene var alt for lave så jeg så "trist ut". Jeg har tegnet slutten på brynene mye høyere. Da jeg kom til pmu tegnet hun opp brynene omtrent på det nivået de naturlig vokste fordi hun tok utgangspunkt i de hårene som jeg hadde. jeg prøvde å protestere fordi jeg ville ha dem høyere opp, men hun sa at det var dette som var naturlig i mitt ansikt- altså tilbake til mitt eget utgangspunkt. Jeg ser nå at hun har helt rett og alle jeg kjenner som jeg har snakket med om dette sier at jeg ser mye mer naturlig ut nå enn med de utpreget, høye bryna jeg hadde før... Anonymous poster hash: 6d834...9d7 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #18 Skrevet 2. mai 2015 Til og med leppeformen "ødelegger de. Her er en jente som har kjempefin og særegen form på leppene i utgangspunktet, men som formes inn i den maseproduserte stilen. Fra Kristinesol på instagram: lepperefill.jpg Det er derfor norske jenter har så lav selvtillit. fordi de tenker, jeg er en sau, og må passe inn i saueflokken. Hvis de ikke har et 100% symmetrisk fjes som er lik normen, så gråter de sine bitre tårer. Det at pmu-tilbyderne ikke kan ta hensyn til, og se den enkeltes individuelle skjønnhet, gjør dem til dårlige håndverkere i mine øyne. ...men dette med lepper er jeg mer enig i... Jeg så også dette bildet tidligere og syntes hun hadde en flott. særegen form naturlig, som ble borte med pmu. Anonymous poster hash: 6d834...9d7
Gjest Bossa Nova Skrevet 2. mai 2015 #19 Skrevet 2. mai 2015 Jeg er uenig med deg, etter min erfaring. Og det er nettopp den individuelle brynsformen de tar hensyn til hos sol pmu. De tar utgangspunkt i de hårene du alt har og pigmenterer etter dette. Jeg har selv nappet av meg halve øyenbrynet fordi jeg syntes ytterkantene var alt for lave så jeg så "trist ut". Jeg har tegnet slutten på brynene mye høyere. Da jeg kom til pmu tegnet hun opp brynene omtrent på det nivået de naturlig vokste fordi hun tok utgangspunkt i de hårene som jeg hadde. jeg prøvde å protestere fordi jeg ville ha dem høyere opp, men hun sa at det var dette som var naturlig i mitt ansikt- altså tilbake til mitt eget utgangspunkt. Jeg ser nå at hun har helt rett og alle jeg kjenner som jeg har snakket med om dette sier at jeg ser mye mer naturlig ut nå enn med de utpreget, høye bryna jeg hadde før... Anonymous poster hash: 6d834...9d7 Det er jo bra. Jeg bare ser på bildene på bloggen og instagram at alle har den samme "riktige" formen. Men noen har rundere bue, andre har bryn som er mer rette i virkeligheten. Derfor blir jeg litt skuffet, fordi jeg kunne tenke meg å få pmu selv, bare for å få de jeg har mer tydelige. Men jeg har en mer buet form naturlig, og blir bekymret for at de skal forme dem lik alle andre.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #20 Skrevet 3. mai 2015 Det er jo bra. Jeg bare ser på bildene på bloggen og instagram at alle har den samme "riktige" formen. Men noen har rundere bue, andre har bryn som er mer rette i virkeligheten. Derfor blir jeg litt skuffet, fordi jeg kunne tenke meg å få pmu selv, bare for å få de jeg har mer tydelige. Men jeg har en mer buet form naturlig, og blir bekymret for at de skal forme dem lik alle andre. Mitt inntrykk er at de er lydhøre for dine ønsker- i alle fall Kristine som jeg var hos. og som du vil se på bildene er de som har mye hår på brynene temmelig lik sin egentlige form etterpå, bare forsterket. Hvis du kun ønsker hår akkurat der du selv har ville jeg understreket dette tydelig for dem. Anonymous poster hash: 6d834...9d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå