AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #1 Skrevet 30. april 2015 Jeg har vært syk og gått på sykepenger og aap siden 2013. Selv om jeg ikke er bedre så skal jeg på et jobbintervju i morgen. Jeg blir gal av å gå hjemme og har lyst å prøve meg i jobb igjen. Men mitt spørsmål er, hva skjer om jeg får jobben og etter feks 1 mnd ikke klarer å jobbe lengre. Kan jeg gå tilbake til aap uten problem eller blir det veldig vanskelig for meg? Anonymous poster hash: a73a4...e1e
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #2 Skrevet 30. april 2015 Avtal med saksbehandler at du vil gjøre et forsøk på å jobbe. Da kan du få "midlertidig stans av vedtak" Anonymous poster hash: b1f80...26a 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #3 Skrevet 30. april 2015 Avtal med saksbehandler at du vil gjøre et forsøk på å jobbe. Da kan du få "midlertidig stans av vedtak" Anonymous poster hash: b1f80...26a Og det kan lett startes igjen om det ikke funker? Hvordan gjøres det? Anonymous poster hash: a73a4...e1e
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #4 Skrevet 30. april 2015 Du har allerede fått råd om å kontakte saksbehandleren din om dette. Uansett hvilken råd du får her vil "ta kontakt med saksbehandler"-være eneste fasit Anonymous poster hash: b1f80...26a 4
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #5 Skrevet 30. april 2015 Det gjøres ved at du avtaler dette med saksbehandler. Du fortsetter å sende meldekort etter avtale. De stanser utbetalingene, men holder vedtaket aktivt. Om du ikke jobber 100% så kan du få aap for resterende arbeidstimer du ikke jobber/har inntekt for, da må du fylle ut på meldekort når du jobber. Om du ikke klarer med jobben, så kan de starte opp igjen utbetalingene stort sett med en gang, da kontakter du igjen nav angående det, og gir beskjed. Det viktigste er, som nevnt over her, det må avtales med Nav. Anonymous poster hash: 90242...e41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå