Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest earlgrey
Skrevet

Jeg har prøvd hjemmeblekingen som heter smilelab. Jeg ser at tennene blir hvitere, men er det flere som opplever at de ikke holder seg hvite? Iløpet av et par dager er de helt like igjen... Burde jeg heller bleke tennene hos tannlege? :smilorange:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har testet hjemmebleking uten å bli fornøyd jeg også. Ville gått til tannlegen/tannklinikken var jeg deg :)

Ei venninne gjorde det og hun fikk skikkelig hvite tenner! Noe helt annet enn da hun bleket selv hjemme.

Gjest earlgrey
Skrevet

Ikke sant :)

Har prøvd flere typer, men alle var av den strips-sorten. Mulig det er bedre med de som er formet som tenner, men blir jo dyrt å drive å eksperimentere sånn når resultatet som regel ikke blir bra uansett :P

Skrevet

Crest Whitestips funker som bare det! Men de må du bestille fra USA, tror ikke de er godkjente i Norge fordi de er så kraftige. Ville ikke anbefalt dem dersom du har følsomme tenner/tannkjøtt.

Skrevet

Crest Whitestips funker som bare det! Men de må du bestille fra USA, tror ikke de er godkjente i Norge fordi de er så kraftige. Ville ikke anbefalt dem dersom du har følsomme tenner/tannkjøtt.

Hvor bestiller du de?:)

Skrevet

Hvor bestiller du de? :)

Har bestilt fra eBay. Bare pass på å bestill fra USA, er veldig mye fake som går rundt fra Kina :)

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Ikke blek tennene i det hele tatt! Spesielt ikke med hjemmebleking!
Jeg gjorde det både i tannlegestolen og ved hjelp av hjemmeblekingssett jeg fikk av tannlegen da jeg var tenåring. Dette skadet emaljen min for alltid og nå har jeg gule og ødelagte tenner som gjør at jeg ser 30 år eldre ut!!

Anonymous poster hash: 9c4ce...ff6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...