AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #1 Skrevet 30. april 2015 (endret) Da jeg var i slutten av tenårene, lå jeg en kveld i sengen med min daværende kjæreste. Vi koste med hverandre, men vi hadde ingen planer om å ha sex. Hun hadde noe erfaring fra før, mens jeg var fullstendig uerfaren, men vi syntes uansett begge at det var for tidlig i forholdet for sex. Etter en stund sovnet hun, og litt etter det fikk jeg en impuls om å løfte litt på trusekanten hennes - bare for å kikke litt. Når jeg først hadde sett, så ville jeg også føle litt, og med skjelvende hånd endte det opp med at jeg penetrerte henne med en finger. Så vidt jeg vet, våknet hun ikke mens dette pågikk, og hun vet ikke hva jeg gjorde den natten. La oss spole noen år frem i tid. Jeg studerte juss, og kom over straffelovens § 192, der det fremgår at den som har seksuell omgang med noen som er bevisstløs eller av andre grunner ute av stand til å motsette seg handlingen, straffes for voldtekt. Les mer her: http://www.aftenposten.no/meninger/debatt/Jeg-voldtok---uten-a-vite-det-8001450.html HI er blitt forkortet og det er blitt lagt ved link til artikkelen slik at det kommer tydelig frem at dette er en diskusjon. Nikee, mod. Anonymous poster hash: c2cf7...9fc Endret 1. mai 2015 av Nikee
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #2 Skrevet 30. april 2015 Hadde kanskje være relevant å slenge med at dette er tatt fra dagens aftenposten og ikke er din personlige historie? Anonymous poster hash: 8a675...a97 42
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #3 Skrevet 30. april 2015 Hadde kanskje være relevant å slenge med at dette er tatt fra dagens aftenposten og ikke er din personlige historie? Anonymous poster hash: 8a675...a97 Glemte det! Men jeg har gjort nesten det samme. Anonymous poster hash: c2cf7...9fc
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #4 Skrevet 30. april 2015 Hadde kanskje være relevant å slenge med at dette er tatt fra dagens aftenposten og ikke er din personlige historie? Anonymous poster hash: 8a675...a97 Nemlig! http://www.aftenposten.no/meninger/debatt/Jeg-voldtok---uten-a-vite-det-8001450.html Anonymous poster hash: e0d39...9a8 2
Gjest Andrea93 Skrevet 30. april 2015 #5 Skrevet 30. april 2015 (endret) Spørsmålet er jo om hun ville ansett det som voldtekt - dere var jo et par. Kjærester har gjort sånn på meg mange ganger, og jeg har aldri noensinne oppfattet det som overgrep. Saken ville vært annerledes om jenta var en fremmed som hadde sovnet på fest e.l. Per def er dette gjerne et overgrep, men jeg ville ikke dvelt ved det om jeg var deg Man gjør mye dumt når man er ung, og dette er langt fra det verste jeg har hørt. Edit: Det gjaldt visst ikke deg Endret 30. april 2015 av Andrea93
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #6 Skrevet 30. april 2015 Spørsmålet er jo om hun ville ansett det som voldtekt - dere var jo et par. Kjærester har gjort sånn på meg mange ganger, og jeg har aldri noensinne oppfattet det som overgrep. Saken ville vært annerledes om jenta var en fremmed som hadde sovnet på fest e.l. Per def er dette gjerne et overgrep, men jeg ville ikke dvelt ved det om jeg var deg Man gjør mye dumt når man er ung, og dette er langt fra det verste jeg har hørt. Edit: Det gjaldt visst ikke deg veldig enig med deg her! Hadde tenkt å skrive noe lignende! Anonymous poster hash: e9351...b9c
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #7 Skrevet 30. april 2015 Spørsmålet er jo om hun ville ansett det som voldtekt - dere var jo et par. Kjærester har gjort sånn på meg mange ganger, og jeg har aldri noensinne oppfattet det som overgrep. Saken ville vært annerledes om jenta var en fremmed som hadde sovnet på fest e.l. Per def er dette gjerne et overgrep, men jeg ville ikke dvelt ved det om jeg var deg Man gjør mye dumt når man er ung, og dette er langt fra det verste jeg har hørt. Edit: Det gjaldt visst ikke deg Så jeg bør ikke melde meg for politiet? Anonymous poster hash: c2cf7...9fc
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #8 Skrevet 30. april 2015 Spørsmålet er jo om hun ville ansett det som voldtekt - dere var jo et par. Kjærester har gjort sånn på meg mange ganger, og jeg har aldri noensinne oppfattet det som overgrep. Saken ville vært annerledes om jenta var en fremmed som hadde sovnet på fest e.l. Per def er dette gjerne et overgrep, men jeg ville ikke dvelt ved det om jeg var deg Man gjør mye dumt når man er ung, og dette er langt fra det verste jeg har hørt. Edit: Det gjaldt visst ikke deg Oi ... Anonymous poster hash: 0761e...b01 10
Gjest Andrea93 Skrevet 30. april 2015 #9 Skrevet 30. april 2015 Så jeg bør ikke melde meg for politiet? Anonymous poster hash: c2cf7...9fc Saken handler jo ikke om deg engang? Det å ta litt forsiktig på egen kjæreste som deler seng med en, er nok ikke noe politiet ville laget sak av akkurat.
Gjest Andrea93 Skrevet 30. april 2015 #10 Skrevet 30. april 2015 Oi ... Anonymous poster hash: 0761e...b01 Oi, nei, jeg elsker å våkne av at han leker der nede - blir umiddelbart gira på morgensex
Carrot Skrevet 30. april 2015 #11 Skrevet 30. april 2015 Så jeg bør ikke melde meg for politiet? Anonymous poster hash: c2cf7...9fc Mulig jeg er et skikkelig kverulerende nek nå, men kødder du med en så seriøs sak som voldtekt? 12
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #12 Skrevet 30. april 2015 Saken handler jo ikke om deg engang? Det å ta litt forsiktig på egen kjæreste som deler seng med en, er nok ikke noe politiet ville laget sak av akkurat. Vet det. Men å lese artikkelen var en aha-opplevelse. Har gjort nesten det samme, men har fortrengt det litt.. Blir skamfull bare jeg må skrive om det.. Anonymous poster hash: c2cf7...9fc
bippo Skrevet 30. april 2015 #13 Skrevet 30. april 2015 Skjønner at HI ikke handler om deg, men enhver person med litt annet enn sagflis mellom ørene skjønner jo at å stikke fingeren oppi ei sovende jente, kjæreste eller fremmed, er helt feil! Det er jo en helt sinnsyk ting å gjøre! 15
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #14 Skrevet 30. april 2015 Skjønner at HI ikke handler om deg, men enhver person med litt annet enn sagflis mellom ørene skjønner jo at å stikke fingeren oppi ei sovende jente, kjæreste eller fremmed, er helt feil! Det er jo en helt sinnsyk ting å gjøre! Jeg vet jeg vet. Men da var jeg ung og dum. Anonymous poster hash: c2cf7...9fc
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #15 Skrevet 30. april 2015 Oi, nei, jeg elsker å våkne av at han leker der nede - blir umiddelbart gira på morgensex Det er likefullt ikke rett å fikle med et sovende/bevisstløst menneske. Skremmende at du er mer opptatt av å være en spennende sexpartner enn å ha normale grenser. Anonymous poster hash: 0761e...b01 4
bippo Skrevet 30. april 2015 #16 Skrevet 30. april 2015 Jeg vet jeg vet. Men da var jeg ung og dum. Anonymous poster hash: c2cf7...9fc Ja, og hadde tydeligvis null respekt for intimgrenser. 7
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #17 Skrevet 30. april 2015 Ja, og hadde tydeligvis null respekt for intimgrenser. Jeg trodde vel en uskyldig finger ikke var det samme som en penis. I forhold til voldtekt. Anonymous poster hash: c2cf7...9fc 2
Gjest Andrea93 Skrevet 30. april 2015 #18 Skrevet 30. april 2015 Vet det. Men å lese artikkelen var en aha-opplevelse. Har gjort nesten det samme, men har fortrengt det litt.. Blir skamfull bare jeg må skrive om det.. Anonymous poster hash: c2cf7...9fc Det er likefullt ikke rett å fikle med et sovende/bevisstløst menneske. Skremmende at du er mer opptatt av å være en spennende sexpartner enn å ha normale grenser. Anonymous poster hash: 0761e...b01 Det kommer helt an på hva slags regler som gjelder i hvert enkelt forhold. Hos oss, og mange andre, er det helt normalt å vekke hverandre på en slik måte. Jeg vekker han med blowjobs, han vekker meg slik. Det har ingenting med å ønske å være en spennende sexpartner å gjøre, men ønske om å ha et godt sexliv jeg er fornøyd med. For meg inngår dette i et tilfredsstillende sexliv. Ikke dermed sagt at man skal gjøre det om man ikke vet partneren syns det er greit, da det per definisjon naturligvis er et overgrep. Men jeg opplever det kun som pirrende, og da er det ingen grunn til at partneren min ikke skal kunne gjøre det bare fordi andre mener det er galt.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #19 Skrevet 30. april 2015 Skjønner at HI ikke handler om deg, men enhver person med litt annet enn sagflis mellom ørene skjønner jo at å stikke fingeren oppi ei sovende jente, kjæreste eller fremmed, er helt feil! Det er jo en helt sinnsyk ting å gjøre! Ville du ha reagert på samme måte om ei jente runket en gutt som sov? Anonymous poster hash: 68b40...218 3
bippo Skrevet 30. april 2015 #20 Skrevet 30. april 2015 Jeg trodde vel en uskyldig finger ikke var det samme som en penis. I forhold til voldtekt. Anonymous poster hash: c2cf7...9fc Du stikker jo likefullt noe inn i henne, den eneste forskjellen på en finger og en penis er at du ikke får noe særlig utav det. Finnes det seriøst folk som ikke forstår det? "Åh, jeg kan bare stikke en pinne oppi henne, den er jo ikke seksuell for MEG, så da er det ikke voldtekt" 13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå