Gå til innhold

Hvem kler denne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker at denne er veldig uføretrygdede på de første? Du bør i allefall være veldig høy og slank med veldig lang hals og tynne armer. Syntes selv hun ( sikkert syltynne) modellen i stripete topp fikk litt tykke armer av dette snittet jeg. Huff...

http://www.kk.no/stylemag/den-«nye»%E2%80%8B-høyhalseren-33255

Anonymous poster hash: 04be0...0ab

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker at denne er veldig uføretrygdede på de første? Du bør i allefall være veldig høy og slank med veldig lang hals og tynne armer. Syntes selv hun ( sikkert syltynne) modellen i stripete topp fikk litt tykke armer av dette snittet jeg. Huff...

http://www.kk.no/stylemag/den-«nye»%E2%80%8B-høyhalseren-33255

Hva mener du med det?

Jeg synes alle modellene hadde tynne armer. Lang hals er jeg enig i at du bør ha for å kle en sånn topp.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med det?

Jeg synes alle modellene hadde tynne armer. Lang hals er jeg enig i at du bør ha for å kle en sånn topp.

Ja for all del de er jo tynne modeller, men det snittet på armene er jo serdeles lite flatterende... Det skal man ha veldig tynne/muskuløse armer for å kle...

AnonymBruker
Skrevet

Så har jeg lært noe nytt. Jeg visste ikke at uføretrygdete kler seg på en spesiell måte...

Anonymous poster hash: a043c...b3d
  • Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Ja for all del de er jo tynne modeller, men det snittet på armene er jo serdeles lite flatterende... Det skal man ha veldig tynne/muskuløse armer for å kle...

Som de veldig uføretrygdede har mener du?

Anonymous poster hash: 8990a...8e7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så har jeg lært noe nytt. Jeg visste ikke at uføretrygdete kler seg på en spesiell måte...

Wwwæææ! autocorrect! ' uflatterende på de fleste'

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

:skratte:

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

"Tenker at denne er veldig uføretrygdede på de første?"

Hva i alle dager betyr dette TS?

Anonymous poster hash: 32e69...ceb
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"Tenker at denne er veldig uføretrygdede på de første?"

Hva i alle dager betyr dette TS?

Anonymous poster hash: 32e69...ceb

Se mitt svar to over deg.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Tipper Jenny Skavlan kler den. Hun kler alt. Åh, jeg er sjalu.

Anonymous poster hash: 8255f...7d5
  • Liker 1
Gjest Tigress
Skrevet

Det er då ein vanleg turtleneck, er det ikkje? Eg kler det, eg, er det så vanskeleg å bruke??

AnonymBruker
Skrevet

Mange kler vel det, kanskje ikke de med den største bysten.

Anonymous poster hash: 8d481...fe9

AnonymBruker
Skrevet

Det er då ein vanleg turtleneck, er det ikkje? Eg kler det, eg, er det så vanskeleg å bruke??

Mange kler vel det, kanskje ikke de med den største bysten.

Anonymous poster hash: 8d481...fe9

Med en skjæring gå langt inne på skulderen skal du ha veldig spagettiarmer for å komme unna med, har man antydning til overarmer så vil jo dette være som å sette en stor pil mot det...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den modellen er det ikke mange som kler!

Anonymous poster hash: 7163d...150
Gjest Tigress
Skrevet

Med en skjæring gå langt inne på skulderen skal du ha veldig spagettiarmer for å komme unna med, har man antydning til overarmer så vil jo dette være som å sette en stor pil mot det...

Vel og merke om ein synest det er eit mål å ha tynne armar, så klart. Eg synest det er kult med muskuløse overarmar, eg.

AnonymBruker
Skrevet

Vel og merke om ein synest det er eit mål å ha tynne armar, så klart. Eg synest det er kult med muskuløse overarmar, eg.

Det syntes absolutt jeg også, men om man har et gram fett på armene i denne toppen så understrekes det veldig....

Gjest Tigress
Skrevet

Det syntes absolutt jeg også, men om man har et gram fett på armene i denne toppen så understrekes det veldig....

Jaja, det er prisen ein må betale om ein har fine armar og vil vise dei fram: dei vil alltid sjå "flate" ut når ein ikkje spenner dei. Det gjeld jo forsåvidt i alle ermelause toppar.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Jaja, det er prisen ein må betale om ein har fine armar og vil vise dei fram: dei vil alltid sjå "flate" ut når ein ikkje spenner dei. Det gjeld jo forsåvidt i alle ermelause toppar.

Ja måtte Gud forby at de av oss som har 'gammel svømmer armer' og pupper skulle driste oss til å bruke våre turtleneck topper i år også :fnise:

Skrevet

Uff, jeg tror ikke jeg hadde kledd den noe særlig. Liker ikke slik hals!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...