AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #1 Skrevet 30. april 2015 Hva feiler disse menneskene som tror dere tid er mer verd enn vår? De er alltid forsinket, eller avlyser, plutselig skjedde noe et eller annet, må et eller annet sted. Anonymous poster hash: 07453...c40 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #2 Skrevet 30. april 2015 Du er klar over at de fleste av disse ikke styrer tiden sin selv, ikke sant? At det er noen på kontoret som forteller dem hvor de skal være til enhver tid? Du er klar over at ting kan skje, slik at de blir forsinket? Elektrikeren skal bytte en bryter, og så oppdager han at "boksen" ikke lever opp til standard, den er brannfarlig, og må byttes. Dermed blir en 20 minutters jobb plutselig til en 2 timers jobb. Du er klar over at også håndtverkere (eller ordrekontoret) av og til må omprioritere på grunn av akutte hendelser? Det er viktigere å forhindre et branntilløp eller en redusere skadene etter en lekkasje, enn at noen skal få hengt opp en lysekrone, eller byttet blandebatteri på badet. Det er irriterende å vente på håndtverkere, uten tvil, men de du kaller dritt er sjeldent de som er skylden til at du må vente, og de synes heller ikke det er morsomt å bli utskjelt fordi noe uforutsett har gjort dem forsinket. Hilsen en som har stor respekt for håndtverkerne, men litt mindre respekt for de som presser inn alt for mange oppdrag på kort tid, slik at håndtverkerne får urettmessig mye kjeft når de ikke klarer effektivitetskravene. Anonymous poster hash: 9e52a...4f4 11
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #3 Skrevet 30. april 2015 Du er klar over at de fleste av disse ikke styrer tiden sin selv, ikke sant? At det er noen på kontoret som forteller dem hvor de skal være til enhver tid? Du er klar over at ting kan skje, slik at de blir forsinket? Elektrikeren skal bytte en bryter, og så oppdager han at "boksen" ikke lever opp til standard, den er brannfarlig, og må byttes. Dermed blir en 20 minutters jobb plutselig til en 2 timers jobb. Du er klar over at også håndtverkere (eller ordrekontoret) av og til må omprioritere på grunn av akutte hendelser? Det er viktigere å forhindre et branntilløp eller en redusere skadene etter en lekkasje, enn at noen skal få hengt opp en lysekrone, eller byttet blandebatteri på badet. Det er irriterende å vente på håndtverkere, uten tvil, men de du kaller dritt er sjeldent de som er skylden til at du må vente, og de synes heller ikke det er morsomt å bli utskjelt fordi noe uforutsett har gjort dem forsinket. Hilsen en som har stor respekt for håndtverkerne, men litt mindre respekt for de som presser inn alt for mange oppdrag på kort tid, slik at håndtverkerne får urettmessig mye kjeft når de ikke klarer effektivitetskravene. Anonymous poster hash: 9e52a...4f4 Du er klar over jeg er en som har ventet på samme person 20 ganger og har ventet på ham t.o.m kl 8 og da er det bare tull at han er forsinket av den type begrunnelser du oppgir. Da er det mangel på respekt ja. Men for undertegnede. Nå skal ikke jeg skrive ned hva slags tullete begrunnelser han har oppgitt men han han styrer tiden helt selv også. Det har videre gått ut over min helse at han har forsinket arbeidet. Er du klar over det, når du kommer med en så lang, hva skal vi kalle der, roman, om håndverkere, og uttaler deg om noe du ikke vet noe som helst om. Anonymous poster hash: 07453...c40 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #4 Skrevet 30. april 2015 Du er klar over jeg er en som har ventet på samme person 20 ganger og har ventet på ham t.o.m kl 8 og da er det bare tull at han er forsinket av den type begrunnelser du oppgir. Da er det mangel på respekt ja. Men for undertegnede. Nå skal ikke jeg skrive ned hva slags tullete begrunnelser han har oppgitt men han han styrer tiden helt selv også. Det har videre gått ut over min helse at han har forsinket arbeidet. Er du klar over det, når du kommer med en så lang, hva skal vi kalle der, roman, om håndverkere, og uttaler deg om noe du ikke vet noe som helst om. Anonymous poster hash: 07453...c40 Du kaller flere håndtverkergrupper for "dritt" på bakgrunn av din erfaring med en person, og ja, da synes jeg du er urimelig, uavhengig av hvilken grunn du har. Anonymous poster hash: 9e52a...4f4 7
Gjest gjestvest Skrevet 30. april 2015 #5 Skrevet 30. april 2015 Du er klar over at de fleste av disse ikke styrer tiden sin selv, ikke sant? At det er noen på kontoret som forteller dem hvor de skal være til enhver tid? Du er klar over at ting kan skje, slik at de blir forsinket? Elektrikeren skal bytte en bryter, og så oppdager han at "boksen" ikke lever opp til standard, den er brannfarlig, og må byttes. Dermed blir en 20 minutters jobb plutselig til en 2 timers jobb. Du er klar over at også håndtverkere (eller ordrekontoret) av og til må omprioritere på grunn av akutte hendelser? Det er viktigere å forhindre et branntilløp eller en redusere skadene etter en lekkasje, enn at noen skal få hengt opp en lysekrone, eller byttet blandebatteri på badet. Det er irriterende å vente på håndtverkere, uten tvil, men de du kaller dritt er sjeldent de som er skylden til at du må vente, og de synes heller ikke det er morsomt å bli utskjelt fordi noe uforutsett har gjort dem forsinket. Hilsen en som har stor respekt for håndtverkerne, men litt mindre respekt for de som presser inn alt for mange oppdrag på kort tid, slik at håndtverkerne får urettmessig mye kjeft når de ikke klarer effektivitetskravene. Anonymous poster hash: 9e52a...4f4 Si meg, hvor i TS sitt HI fikk du dette fra: " men litt mindre respekt for de som presser inn alt for mange oppdrag på kort tid, slik at håndtverkerne får urettmessig mye kjeft når de ikke klarer effektivitetskravene ". Det er dette som alltid fascinerer meg: Hvordan brukere legger ord i munnen på TS, for så å kritisere vedkommende. Jeg kan ikke se noe sted, i TS sitt korte innlegg, hvor h*n har presset oppdrag på kort varsel. Slik taktikk som som oftest blir brukt for å få forsterket sitt poeng er lavmål.
DysterPytten Skrevet 30. april 2015 #6 Skrevet 30. april 2015 Tror du at du er den eneste kunden som en håndtverker har i løpet av en dag? 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #7 Skrevet 30. april 2015 Det hjalp sikkert å få ut litt damp . Men alle håndverkere er ikke en og samme person. Det finnes gode og dårlige av det slagset også. Skift firma og slutt å tro du er alene på jord. Anonymous poster hash: 20f78...05a 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #8 Skrevet 30. april 2015 Si meg, hvor i TS sitt HI fikk du dette fra: " men litt mindre respekt for de som presser inn alt for mange oppdrag på kort tid, slik at håndtverkerne får urettmessig mye kjeft når de ikke klarer effektivitetskravene ". Det er dette som alltid fascinerer meg: Hvordan brukere legger ord i munnen på TS, for så å kritisere vedkommende. Jeg kan ikke se noe sted, i TS sitt korte innlegg, hvor h*n har presset oppdrag på kort varsel. Slik taktikk som som oftest blir brukt for å få forsterket sitt poeng er lavmål. Jeg forsto innlegget ikke som at AB kritiserer TS for å presse inn oppdrag på kort varsel, men ordrekontoret. Mannen min er snekker, og kjenner godt til hvordan det fungerer. Kontoret tar på seg altfor mye arbeid, og de på gulvet kritiseres for ikke å få arbeidet gjort. Det bestilles endringer som gjør at arbeidet må gjøres om igjen, noe som medfører forsinkelser for ikke bare de surrehuene som bestemte seg for å endre i siste liten, men også for nestemann i køen, og de etter det igjen. Hva problemet er med fyren TS irriterer seg over aner jeg ikke, men å vente 20 ganger (!) hadde nok også gjort meg fly forbanna. Anonymous poster hash: 57512...7c4
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #9 Skrevet 30. april 2015 Si meg, hvor i TS sitt HI fikk du dette fra: " men litt mindre respekt for de som presser inn alt for mange oppdrag på kort tid, slik at håndtverkerne får urettmessig mye kjeft når de ikke klarer effektivitetskravene ". Det er dette som alltid fascinerer meg: Hvordan brukere legger ord i munnen på TS, for så å kritisere vedkommende. Jeg kan ikke se noe sted, i TS sitt korte innlegg, hvor h*n har presset oppdrag på kort varsel. Slik taktikk som som oftest blir brukt for å få forsterket sitt poeng er lavmål. Jeg trodde det kom klart fram at jeg snakket om ordrekontoret, de som sender håndtverkerne ut på oppdrag? Anonymous poster hash: 9e52a...4f4
Gjest gjestvest Skrevet 30. april 2015 #10 Skrevet 30. april 2015 Jeg trodde det kom klart fram at jeg snakket om ordrekontoret, de som sender håndtverkerne ut på oppdrag? Anonymous poster hash: 9e52a...4f4 Vel, nå vet du hvorfor TS er så sint, og det er rettmessig.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #11 Skrevet 30. april 2015 Vel, nå vet du hvorfor TS er så sint, og det er rettmessig. Hun har full rett til å være sint på den ene håndtverkeren som skaper mye problemer for henne, så absolutt. Det hadde jeg også vært. Men å kalle flere håndtverkergrupper for dritt, nei, det er ikke rettmessig. Anonymous poster hash: 9e52a...4f4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå