AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #1 Skrevet 30. april 2015 Det finnes så mange ulike forum rundt om i dag - det finnes forum for foreldre, for ulike hobbyer, for diverse sykdommer osv. Men er det noen som kjenner til et forum der vi kan diskutere det å ha ansvar for eldre? Det er lettere å snakke med noen som har samme utgangspunkt som en selv, og ikke bare diskuterer på generelt grunnlag. Anonymous poster hash: ec94d...092
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #2 Skrevet 1. mai 2015 Dytter denne opp! Vil også vite dette. Hadde vært veldig nyttig! Anonymous poster hash: 517fd...990
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #3 Skrevet 1. mai 2015 Barn og familie og samliv og relasjoner havner det under her inne i alle fall.Anonymous poster hash: 90c27...8b6
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #4 Skrevet 1. mai 2015 Kanskje under karriere og utdanning om du jobber med dette? Ellers tror jeg ikke det er en stor nok gruppe til å kunne ha et eget forum for. Anonymous poster hash: 72253...959
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #5 Skrevet 2. mai 2015 Barn og familie og samliv og relasjoner havner det under her inne i alle fall.Anonymous poster hash: 90c27...8b6 Kanskje under karriere og utdanning om du jobber med dette? Ellers tror jeg ikke det er en stor nok gruppe til å kunne ha et eget forum for. Anonymous poster hash: 72253...959 Takk for svar, men jeg tenkte helst på et eget forum for pårørende til eldre, der vi kan diskutere relevante problemstillinger, få tips og råd, og ikke minst støtte på tøffe dager. Det er rundt 200 - 300 000 eldre som blir ivaretatt av sine pårørende, utfordringene er mange, og det er derfor en stor gruppe som kunne hatt behov for noen å snakke anonymt med. Anonymous poster hash: ec94d...092 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå