Gå til innhold

Dumme ting du ikke skulle ha gjort

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere som meg her?

Jeg ville ha ekstra ren oppvask, og puttet litt YES oppvaskmiddel i oppvaskmaskinen. Jeg visste at det var en dårlig idé, men tenkte at det sikkert gikk bra.

Endte med skumparty på kjøkkenet..

Trenger ikke nødvendigvis være hus og hjem, men alt alà "bare drar liiiiitt hardere i den, jeg".

Anonymous poster hash: a1fdc...8fb

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Så på jakka mi, det sto den ikke tålte vaske maskina, puttet den i vaskemaskina og satte på 60 grader klutvask. Jeg er ikke helt sikker på hvorfor jeg trodde den skulle overleve.... :skratte:

Putta skoene inn og gjorde det samme, vaskemaskina var aldri helt den samme etter det. Kasta skoene etterpå, fordi jeg tenkte at det var vel like greit å kjøpe nye. :skratte:

Jeg har gjort mange sånne ting, ofte gjør jeg det samtidig som jeg er i en helt annen verden av tanker.

Endret av Evilposelos
  • Liker 10
Skrevet

Brukte kniv for å tømme hybelkjøleskapet mitt... Veldig, veldig dårlig ide, måtte jo kjøpte hele greia ny :P

Skrevet

Brukte kniv for å tømme hybelkjøleskapet mitt... Veldig, veldig dårlig ide, måtte jo kjøpte hele greia ny :P

Hva mener du med å tømme? Ser for meg en sint kvinne med kniv og matvarer med kuttskader som flyr rundt på kjøkkenet jeg nå. Mener du å avrime eller noe?

• Liker 14
Skrevet

Hva mener du med å tømme? Ser for meg en sint kvinne med kniv og matvarer med kuttskader som flyr rundt på kjøkkenet jeg nå. Mener du å avrime eller noe?

Ja herregud, litt for tidlig på morran nå :P Var i sånn lite hybelkjøkken sånn med kjøleskap, vask, og kokeplater i ett. Det som skulle være en fryser var jo aldri en fryser, isen bare jobbet seg nedover i kjøleskapet!

Skrevet

Så på jakka mi, det sto den ikke tålte vaske maskina, puttet den i vaskemaskina og satte på 60 grader klutvask. Jeg er ikke helt sikker på hvorfor jeg trodde den skulle overleve.... :skratte:

Putta skoene inn og gjorde det samme, vaskemaskina var aldri helt den samme etter det. Kasta skoene etterpå, fordi jeg tenkte at det var vel like greit å kjøpe nye. :skratte:

Jeg har gjort mange sånne ting, ofte gjør jeg det samtidig som jeg er i en helt annen verden av tanker.

:fnise: Kjenner meg igjen i det...

Hahaha!

Ja herregud, litt for tidlig på morran nå :P Var i sånn lite hybelkjøkken sånn med kjøleskap, vask, og kokeplater i ett. Det som skulle være en fryser var jo aldri en fryser, isen bare jobbet seg nedover i kjøleskapet!

Så for meg det samme som Petter over her :skratte: Hårføner fungerer for øvrig bra!

Jeg er TS forresten, postet fra mobil og kom borti AB.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Haha, det har jeg også gjort. Prøvde med skrutrekker da, for det føltes smartere enn kniv. Hull ble det uansett, merkelig nok.

Har også prøvd å tine kjøttdeig i kaldt vann i en vask som ikke var tett. Skrudde på vannet, gikk og fant på noe annet. Da jeg kom tilbake en halvtime etterpå var det full oversvømmelse. Måtte bytte ut kjøkkeninnredning og gulv på kjøkkenet, og taket på badet under. Ikke mitt stolteste øyeblikk!

Anonymous poster hash: 489bc...7a4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

jeg tenkte at det går an å koke vann i mikrobølgovnen, så jeg puttet en skål med vann i en bolle og heiv oppi et par egg i håp om at det skulle bli kokt egg :vetikke: endte med at eggene sprang så høyt i mikrobølgovnen at jeg trodde jeg skulle dø :rodme:

Anonymous poster hash: 20c1a...b9f
  • Liker 40
Skrevet (endret)

Mye artig her. :ler:

Hadde en ullgenser jeg skulle vaske. Tenkte ikke så mye over det så jeg slang den inn i vaskemaskinen og vasket som normalt, tenkte ikke på at det var ull i det hele tatt. Genseren ble bitte-bitte-liten, vi fikk oss en god latter etterpå. :fnise:

Følte meg litt teit etterpå. :sjenert:

Mvh Yvone :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 2
Skrevet

Jeg skulle koke poteter og glemte det en liten stund, begynte med noe annet.

Da jeg kom tilbake luktet det så rart på kjøkkenet og potetene var ikke kokt.

Det var fordi kjelen sto på en sånn magnetisk bordbeskytter av silikon....

Det luktet ikke godt, men den smeltet ikke heller! Så da vet dere at dere kan stole på de svarte fra IKEA :)

• Liker 8
Skrevet (endret)

Har slått av hjernen både titt og ofte. Kommer ikke på alt nå, men her er noen tilfeller.

- Har mikrobølget bestikk opptil flere ganger.

- Slengte fra meg en full støvsugerpose, da jeg skulle nytte i støvsugeren. Støv over alt!

- Regnet med at jeg ikke trengte å maskere når jeg bare skulle male en liten fondvegg. Jeg trengte å maskere.
- Helte flytende stearin i vasken.

- Slapp et helt egg med skall og det hele ned i miksmasteren.

- Løftet en glasskrukke etter lokket. Knust glass all over!

Endret av maipai
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

jeg tenkte at det går an å koke vann i mikrobølgovnen, så jeg puttet en skål med vann i en bolle og heiv oppi et par egg i håp om at det skulle bli kokt egg :vetikke: endte med at eggene sprang så høyt i mikrobølgovnen at jeg trodde jeg skulle dø :rodme:

Anonymous poster hash: 20c1a...b9f

Det du kan lage i mikro er omelett hvis du rører ut plommen og ingrediensene før du tar det i mikroen. Da sprenger det ikke.

Anonymous poster hash: 1d884...847

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde flytende såpe i boblebadekar. Jeg tok bare pittelitt oppi for at vannet skulle lukte godt, men endte opp med at jeg måtte stå og skylle skummet ned i do etterhvert.

Samboer skulle henge opp tvn på veggen, og fant de største skruene vi hadde, for tvn skulle ikke falle ned. Styrer på og får hengt opp greiene og er kjempefornøyd. Senere går vi ut på kjøkkenet og der er det to store skruer som stikker ut av veggen. Hadde skrudd de tvers gjennom veggen. Utrolig irriterende.

Anonymous poster hash: b1eda...b23
  • Liker 40
Gjest Raindrops
Skrevet

Kom hjem fra fylla og husket at jeg hadde deig til å lage cookies i kjøleskapet. Storfornøy hiver jeg dem i varmluftovnen og går for å "slappe av litt på senga" i mellomtiden. Våkner av brannalarmen gudene vet hvor lenge etterpå, sammen med resten av kollektivet.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle male et rom, og i det jeg skal lukke døren til rommet før jeg setter i gang, merker jeg en løs skruelignende sak på dørhåndtaket. I det litt driftige hjørnet, var det naturlige svaret å røske fysaken ut, og lukke døren. Det viste seg gjenstanden jeg røsket ut, holdt håndtaket sammen, og hele håndtaket falt av så fort døren hadde smekket igjen. Etter å ha prøvd forgjeves å åpne døren uten håndtak, ble jeg nødt til å ringe en slektning om hjelp. Glemmer aldri latteren da jeg sa hva som hadde hendt.

Anonymous poster hash: 2b123...ef3
  • Liker 11
Gjest imperio
Skrevet (endret)

Tømte Yes oppvaskmiddel der hvor glansmiddelet skal være, i oppvaskmaskinen. Brukte 4 timer på å suge ut såpen med sugerør - Ja, jeg er den som laget den tråden for noen dager siden. Var sykt flau over det der å da, men nå så ler jeg bare av det.

La en hel pakke smør i mikro, med emballasje og alt. Blå flammer over alt.

Først tok jeg ut formen med lasagne, med grytekluter så klart. Så kom jeg på at jeg må ha risten også. Tok i den uten grytekluter for jeg glemte helt at den også ble varm. Hadde blodrøde striper i hånden i flere måneder etterpå. Arrene vises fortsatt, men bare når jeg er iskald på hendene.

Vasket hvitt tøy med en hvit OG blå dynetrekk. Vips så ble alt av klærne mine blått, jeg liker blått så det går bra.

Kastet nøklene mine i søppelsjakten, måtte ringe vaktmester klokken 2 om natten. Flaut!
Har sosial angst ,derfor jeg kaster søpla så sent.

Stikkontakten til viften var ødelagt, jeg teipet den og satt den inn... pang sa det så kom det masse blåe flammer og all strømmen i overetasjen gikk.

Kom på en til:
I fylla så tenkte jeg at jeg skulle ha pastasalat til frokost. Så jeg satt pasta til koking og gikk å la meg. Våknet av at hunden min gikk bananas. Ble ikke noe pastasalat på meg den morgningen akkurat.

Det er noen av mine dumme påfunn :fnise:

Endret av imperio
Skrevet

Satte en "maurlokkeboks" på kjøkkenet om morningen, da jeg kom hjem fra jobb hadde jeg ca 500 ubudne gjester. Note to self; sett den utenfor, ikke inne

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Prøvde å " bonde " med en baby som fikk tenner.

Den stappet fingrene mine i munnen sin om og om igjen.

Og jeg tenkte jaja. Klør sikkert. Gjør jo ingenting, siden de er nyvasket. :vetikke:

Jeg bevegde litt på fingrene og ungen fikk store øyne og baby-hvinte sånn bare små babyer hviner når de har det gøy. Mora ble plutselig kjempe furt, uten at jeg skjønte hvorfor.

Etter selskapet oppdaget jeg at mora hadde lagt ut en link på Facebook til et innlegg om hvordan mødre HATER at fremmede putter de skitne fingrene sine i munnen på den lille engelen deres.

Etter å ha lest en del av trådene her inne, så har jeg innsett at dette er virkelig en av de aller største dødssyndene en barnløs kan begå.

Jeg er selvsagt fortsatt flau og skammer meg. Velger derfor å poste som anonym, siden jeg garantert vil bli hatet-i-filler her inne. :trist:

Anonymous poster hash: 55ebe...f31
  • Liker 29
Gjest chiki
Skrevet

Prøvde å " bonde " med en baby som fikk tenner. Den stappet fingrene mine i munnen sin om og om igjen. Og jeg tenkte jaja. Klør sikkert. Gjør jo ingenting, siden de er nyvasket. :vetikke: Jeg bevegde litt på fingrene og ungen fikk store øyne og baby-hvinte sånn bare små babyer hviner når de har det gøy. Mora ble plutselig kjempe furt, uten at jeg skjønte hvorfor. Etter selskapet oppdaget jeg at mora hadde lagt ut en link på Facebook til et innlegg om hvordan mødre HATER at fremmede putter de skitne fingrene sine i munnen på den lille engelen deres. Etter å ha lest en del av trådene her inne, så har jeg innsett at dette er virkelig en av de aller største dødssyndene en barnløs kan begå. Jeg er selvsagt fortsatt flau og skammer meg. Velger derfor å poste som anonym, siden jeg garantert vil bli hatet-i-filler her inne. :trist:Anonymous poster hash: 55ebe...f31

Da var det en sær mor. Hadde det vært meg hadde jeg ikke brydd meg, vil du ha babyslev på hendene så slå deg løs

Skrevet

Kjøpe lys stoffsofa med 3 unger :)

• Liker 21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...