Gå til innhold

Fettsuging av lår og knær.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei alle sammen, jeg lurer på om noen av dere har erfaring med dette?

Jeg vurderer å fettsuge knær og lår, har noen fettansamlinger her som får meg til å se skvalpete ut. Jeg har ikke brukt korte skjørt eller shorts siden ungdomsskolen, og fyller nå 30 år, og lurer derfor på om jeg skL spandere på meg dette i bursdagsgave.

Men så vil jeg gjerne høre fra noen som har erfaring med dette da :)

Jeg har sett på en del før- og etterbilder, og jeg synes mange av damene får litt gutteaktig fasong etterpå, da spesielt de som har tatt utside av lår. Jeg har veldig svingete former, og vil jo gjerne beholde formene samtidig som jeg vil fjerne fettposene (ridebukselår, men ikke veldig utpreget).

Jeg lurer også veldig på om man legger på seg andre steder enn man gjorde før operasjonen? Hittil har jeg hovedsakelig først lagt på meg rundt rompe og lår, og det hadde vært litt kjedelig om jeg skulle ha lagt på meg rundt midjen istedet.

Håper noen kan hjelpe meg litt her :)

Anonymous poster hash: 69540...5db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hei :)

Jeg gjorde akkurat dette for 6 år siden. Resultatet ble litt "skjevt", altså at et lår ble noe mindre enn det andre. Var å rettet opp i det året etter, men fortsatt er det en liten forskjell i størrelse. Dette er vanlig, men jeg ble ikke opplyst om det før jeg kom på kontroll i etterkant.

Jeg er i utgangspunktet slank, men gikk noe opp i vekt etter operasjonen, og fettet fordelte seg på midje og overarmer. Har faktisk lest noe forskning i etterkant som sier akkurat det samme, at man legger på seg rundt midje og overarmer dersom man går opp i vekt etter en fettsuging av lår. Men nå trener jeg og spiser sundt, så de overflødige kg. begynner å forsvinne.

Når det er sagt, jeg hadde store komplekser pga ridebukselår, og syns det var grusomt å se meg i speilet/ finne bukser som satt pent etc. Så alt i alt er jeg fornøyd. Har en litt gutteaktig fasong nå, men jeg syns det er fint, selv om ikke alle synes det samme.

Anonymous poster hash: fbef2...79f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk for at du deler :)

Kan jeg spørre deg om du spiste og levde helt som normalt når du la på deg? Og hvor lang tid det tok før du kunne leve som normalt igjen? Holder det med en ukes ferie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hei alle sammen, jeg lurer på om noen av dere har erfaring med dette?

Jeg vurderer å fettsuge knær og lår, har noen fettansamlinger her som får meg til å se skvalpete ut. Jeg har ikke brukt korte skjørt eller shorts siden ungdomsskolen, og fyller nå 30 år, og lurer derfor på om jeg skL spandere på meg dette i bursdagsgave.

Men så vil jeg gjerne høre fra noen som har erfaring med dette da :)

Jeg har sett på en del før- og etterbilder, og jeg synes mange av damene får litt gutteaktig fasong etterpå, da spesielt de som har tatt utside av lår. Jeg har veldig svingete former, og vil jo gjerne beholde formene samtidig som jeg vil fjerne fettposene (ridebukselår, men ikke veldig utpreget).

Jeg lurer også veldig på om man legger på seg andre steder enn man gjorde før operasjonen? Hittil har jeg hovedsakelig først lagt på meg rundt rompe og lår, og det hadde vært litt kjedelig om jeg skulle ha lagt på meg rundt midjen istedet.

Håper noen kan hjelpe meg litt her :)

Følger med. Jeg har lyst til å fettsuge innsiden av lårene.

Anonymous poster hash: 06031...292

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette er trist jenter...trist....

Anonymous poster hash: 1e92a...39e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor satser dere ikke bare på å bli bedre trent og få ned fettprosenten?

Anonymous poster hash: 2c5ae...684
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Dessverre forsvinner ikke all fettet ved trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvilken fettprosent må man ned på for at fettet på lårene skal forsvinne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Dessverre forsvinner ikke all fettet ved trening.

Har du forsøkt?

Kanskje dere har for høye og urealistiske forventninger og krav til egen kropp ? Fett er normalt og det skal man ha på en kropp.

Få se et bilde av disse feite knærne da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har du forsøkt?

Kanskje dere har for høye og urealistiske forventninger og krav til egen kropp ? Fett er normalt og det skal man ha på en kropp.

Få se et bilde av disse feite knærne da ?

Ja,har forsøkt. Lårene mine gnisser mot hverandre noe som gjør at det er ubehagelig å gå med skjørt uten strømpebukse. Jeg sliter også hull på innsiden av lårene på olabukser.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Ja,har forsøkt. Lårene mine gnisser mot hverandre noe som gjør at det er ubehagelig å gå med skjørt uten strømpebukse. Jeg sliter også hull på innsiden av lårene på olabukser.

Sykle til og fra skole/jobb over lang tid så vil du få sterke ben, i tillegg til en aktiv og deilig livsstil. Mener du dette er et alvorlig helseproblem som hindrer deg så kan du kanskje få hjelp gjennom det offentlige.

Men en sykkel er billigere enn en privat fettsuging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sykle til og fra skole/jobb over lang tid så vil du få sterke ben, i tillegg til en aktiv og deilig livsstil. Mener du dette er et alvorlig helseproblem som hindrer deg så kan du kanskje få hjelp gjennom det offentlige.

Men en sykkel er billigere enn en privat fettsuging.

Skal betale det selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Skal betale det selv :)

Da er vel ikke det fysiske problemet stort eller alvorlig nok enn at du kan løse det selv ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvorfor satser dere ikke bare på å bli bedre trent og få ned fettprosenten? Anonymous poster hash: 2c5ae...684

Både ribbein, kragebein og hoftebein stikker desverre langt ut før ridebukselår og fettposene rundt knærne forsvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...