Gjest Moonshadow Skrevet 25. august 2004 #21 Del Skrevet 25. august 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 25. august 2004 #22 Del Skrevet 25. august 2004 Næmmen anders da, syns du skal bli! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 25. august 2004 #23 Del Skrevet 25. august 2004 Altså.. Kjip du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. august 2004 #24 Del Skrevet 26. august 2004 Bestem selv! Er man frittalende må man også akseptere at andre er det samme. Er man påståelig må andre også få lov til å være det. Skriftlige "diskusjoner" kan av og til se ufattelig dumme ut, men dét betyr ikke nødvendigvis at dem som avleverer dumhetene er dumme. Regel nr. 1: Skill sak og person!! Selv er jeg for eksempel ofte enig med Sandman i sak, selv om jeg synes han er en erkeidiot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 26. august 2004 #25 Del Skrevet 26. august 2004 Synes det er fullt mulig å stikke hodet frem jeg, også her på KG, men om man som helt ny velger å stikke hode langt frem, med saker som ganske naturlig "treffer" en stor del av deltagerne på forumet (kvinner) , så må man også tåle selv å få litt motgang! tåler man ikke motgang, så bør man IKKE stikke hodet for langt frem!! Det er kvinner du diskuterer med her Anders, vi fungerer av og til litt annerledes en menn, men det er kanskje ett og annet å lære også? (jeg lærer av gutta her ihvertfall) Takler du ikke motgang og å diskutere med kvinsen, så er det nok greit å stikke, men jeg trodde egentlig at du var tøffere en som så.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 26. august 2004 #26 Del Skrevet 26. august 2004 Anders, da. Det er ikke så ille som du tror. Jeg har fått ganske mye pepper her jeg også. Jeg bryr meg ikke lenger. En lærer seg å takle det bedre etterhvert selv om det er litt kjipt i begynnelsen. En ting jeg liker, er personer som tåler motgang. Og det gjør vel du - sant? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 26. august 2004 #27 Del Skrevet 26. august 2004 Har han stikki eller?Jeg håper virkelig at du kommer tilbake.Alle har jo sine egne meninger,det samme gjør du.Du skal ikke forvente at alle skal bli enig med deg,men det er nettopp det som er poenget med diskusjon. Håper du kommer tilbake:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå