AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #1 Skrevet 29. april 2015 Ja, overskriften sier sitt. Når dere på Tinder kommer over en av vennene deres, sveiper dere da like eller ikke? Uavhengig om dere vil date de/ha sex med de eller ikke. Synes det er så vanskelig å vite hva jeg skal gjøre. Haha. Anonymous poster hash: 898e9...a3b
Gjest Honeyblossom Skrevet 29. april 2015 #2 Skrevet 29. april 2015 Jeg sveiper høyre hvis det er en jeg kjenner godt, bare for morro såklart for å se om de har sveipa på meg.
Musken Skrevet 29. april 2015 #3 Skrevet 29. april 2015 Trodde det var en uskreven regel om at man alltid sveiper venner/bekjente til høyre? Jeg gjør det i hvert fall 3
Gjest Faerunpedia Skrevet 30. april 2015 #5 Skrevet 30. april 2015 Sveipet venner til høyre kun for gøy, og mer overfladisk bekjente til venstre.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #7 Skrevet 1. mai 2015 Sveiper alle venner og bekjente til høyre for moro skyld. Dersom det er noen jeg er litt usikker på om faktisk tar det som en spøk, så sveiper jeg til venstre for å unngå pinligheter. Anonymous poster hash: 110c1...525 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #8 Skrevet 2. mai 2015 Som en spøk sveipet jeg til høyre på kompiser. De meldingene jeg fikk da de så meg på tinder selv om de kun vil ha frem damer var fantastiske.Anonymous poster hash: 3d0ca...776
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #9 Skrevet 2. mai 2015 Sveiper også til høyre på venner og bekjente, mest for morro skyld Har fått match med vennene, med de bekjente har det vært både og ang hva de har sveipet... Anonymous poster hash: 82191...475
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #10 Skrevet 2. mai 2015 Jeg sveiper høyre hvis det er en jeg kjenner godt, bare for morro såklart for å se om de har sveipa på meg. Og når det blir match? Anonymous poster hash: 2f8e1...f44
Version 2.0 Skrevet 2. mai 2015 #11 Skrevet 2. mai 2015 Sveiper de alltid til venstre. Er redd det skal bli match, for selv om jeg bare tøyser så er det jo ikke sikkert de gjør det. Eventuelt at de kanskje tøyser og plutselig blir redd for at jeg ikke gjør det. Kan jo ødelegge vennskap! 1
Gjest Honeyblossom Skrevet 2. mai 2015 #12 Skrevet 2. mai 2015 Og når det blir match? Anonymous poster hash: 2f8e1...f44 Da sender vi hverandre en melding og bare ler. Husker jeg fant eksen min der en gang. Sveipa høyre og fikk match med en gang. Gikk 2 min så sendte han meg melding og bare "næmmen!" og så svarte jeg tilbake "mmm særlig." Han sletta matchen etter det.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #13 Skrevet 2. mai 2015 Jeg trykker alltid på hjerte på venner og bekjente, og det blir alltid match. Er kun en gang jeg ikke gjorde det fordi jeg vet han har vært hemmelig forelsket i meg i flere år. Vi er også kun bekjente, utover å ha hverandre på Facebook har vi ikke kontakt. Det skal sies at han skrev til meg at han så meg der og ventet på match, da unnskyldte jeg med at jeg kun godtar de i 10km radius fra meg. Noe som var en snill løgn. Anonymous poster hash: 12363...480
Version 2.0 Skrevet 2. mai 2015 #15 Skrevet 2. mai 2015 Hva med eksen? høyre eller venstre? Rett til venstre
Arca Skrevet 4. mai 2015 #16 Skrevet 4. mai 2015 Rett til venstre Absolutt. Var ikke noe titting på bilder eller profil.
Gjest O.G. Skrevet 4. mai 2015 #17 Skrevet 4. mai 2015 Ja, overskriften sier sitt. Når dere på Tinder kommer over en av vennene deres, sveiper dere da like eller ikke? Uavhengig om dere vil date de/ha sex med de eller ikke. Synes det er så vanskelig å vite hva jeg skal gjøre. Haha. Anonymous poster hash: 898e9...a3b Sveiper til venstre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå