AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #1 Skrevet 29. april 2015 Noen fra Stavanger som vurderer dette? Kom opp reklame på Facebook for Camp for single i Stavanger i Mai. Noen som skal? Nettsiden var www.fit4dating.no Anonymous poster hash: 42b9f...2e5 Anonymous poster hash: 42b9f...2e5
OppNedPåAlt Skrevet 30. april 2015 #2 Skrevet 30. april 2015 Jeg er kanskje rar, men det virker SÅ kleint! "Parøvelser. Gjør hverandre sterkere." 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #3 Skrevet 30. april 2015 Beklager men den psykologiske forståelsen du spør en kvinne om at en mann trenger for å være\bli fremgangsrik med kvinner er ikke den samme som en mann faktisk trenger. Anonymous poster hash: c6f21...f08
Nettinettet Skrevet 30. april 2015 #4 Skrevet 30. april 2015 Jeg er kanskje rar, men det virker SÅ kleint! "Parøvelser. Gjør hverandre sterkere." Jeg er helt enig!! Tror ikke det står der lenger
Nettinettet Skrevet 30. april 2015 #5 Skrevet 30. april 2015 Beklager men den psykologiske forståelsen du spør en kvinne om at en mann trenger for å være\bli fremgangsrik med kvinner er ikke den samme som en mann faktisk trenger. Anonymous poster hash: c6f21...f08 eh... hæ??
vannm75 Skrevet 30. april 2015 #6 Skrevet 30. april 2015 så betyr det at alt var tull? det er /blir ikke noe bootcamp i stavanger?? evt kan jo bare møtes da... hehe..
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #7 Skrevet 30. april 2015 Beklager men den psykologiske forståelsen du spør en kvinne om at en mann trenger for å være\bli fremgangsrik med kvinner er ikke den samme som en mann faktisk trenger. Anonymous poster hash: c6f21...f08 Ja dette er helt sant ...en kvinne vil aldri kunne få en forståelse av hvilke justeringer en mann må gjøre her, langt mindre faktisk "coache". Fra kvinne til kvinne ...ja helt klart, men kan ikke helt se for meg at det er et marked for kvinner. Det finnes vel sminkekurs o.l som gjør susen ...også har vi kurs som stimulerer til mindre negative tanker som er mer nyttige for dem. Anonymous poster hash: c6f21...f08 1
Nettinettet Skrevet 30. april 2015 #8 Skrevet 30. april 2015 Ja dette er helt sant ...en kvinne vil aldri kunne få en forståelse av hvilke justeringer en mann må gjøre her, langt mindre faktisk "coache". Fra kvinne til kvinne ...ja helt klart, men kan ikke helt se for meg at det er et marked for kvinner. Det finnes vel sminkekurs o.l som gjør susen ...også har vi kurs som stimulerer til mindre negative tanker som er mer nyttige for dem. Anonymous poster hash: c6f21...f08 Men jeg som kvinne kan jo bedre fortelle en mann hva han bør justere for å vekke interessen hos en kvinne enn det en annen mann kan gjøre? På samme måte som jeg gikk på kurs hos en mann for å lære meg hva vi kvinner bør tenke over og justere for å tiltrekke oss mennene vi liker. Alt kan læres, og alt av informasjon kan delegeres. Å si at en kvinne ikke kan coache menn fordi hun er kvinne er trangsynt spør du meg. Jeg har mange menn jeg har hjulpet masse nettopp fordi jeg er kvinne og vet hva kvinner ønsker, trenger og hvordan de reagerer på forskjellige ting som blir sagt/gjort osv.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #10 Skrevet 1. mai 2015 Men jeg som kvinne kan jo bedre fortelle en mann hva han bør justere for å vekke interessen hos en kvinne enn det en annen mann kan gjøre? På samme måte som jeg gikk på kurs hos en mann for å lære meg hva vi kvinner bør tenke over og justere for å tiltrekke oss mennene vi liker. Alt kan læres, og alt av informasjon kan delegeres. Å si at en kvinne ikke kan coache menn fordi hun er kvinne er trangsynt spør du meg. Jeg har mange menn jeg har hjulpet masse nettopp fordi jeg er kvinne og vet hva kvinner ønsker, trenger og hvordan de reagerer på forskjellige ting som blir sagt/gjort osv. Hvilke menn har du hjulpet? Du har jo ingen faglig bakgrunn inne psykologi eller noe? Hvordan ivaretar du sikkerheten for mennesker som kommer på kurs og sikrer menneskene som går disse kursene er skikket til det? Jeg vet om flere menn som har hatt så alvorlige problemer at de trenger psykolog eller annen hjelp, ikke sjekkekurs hvor de lærer at det er OK å åpne med kvelertak rundt halsen på jentene eller fornærmer jenter med en eller annen sjokk åpner, hvor de etterpå har blitt utsatt for vold (eller nesten blitt banket opp) av "jocks" eller typene til disse jentene. Blir helt feil at en med AS diagnose skal gå på sjekkekurs og fly rundt i gatene i London eller Oslo etter jenter uten å få noe resultater. Anonymous poster hash: 6a11b...41f 1
Christiania_Oslo Skrevet 1. mai 2015 #11 Skrevet 1. mai 2015 Nettinett, du kjenner ikke alle kvinner,virkelig ikke, du kjenner din egen "type"kvinner og kvinner i din omgangskrets, men ikke de fleste kvinner. Det er mye du har skrevet her inne som er bra, men også mye dårlig. 1
Nettinettet Skrevet 1. mai 2015 #12 Skrevet 1. mai 2015 Hvilke menn har du hjulpet? Du har jo ingen faglig bakgrunn inne psykologi eller noe? Hvordan ivaretar du sikkerheten for mennesker som kommer på kurs og sikrer menneskene som går disse kursene er skikket til det? Jeg vet om flere menn som har hatt så alvorlige problemer at de trenger psykolog eller annen hjelp, ikke sjekkekurs hvor de lærer at det er OK å åpne med kvelertak rundt halsen på jentene eller fornærmer jenter med en eller annen sjokk åpner, hvor de etterpå har blitt utsatt for vold (eller nesten blitt banket opp) av "jocks" eller typene til disse jentene. Blir helt feil at en med AS diagnose skal gå på sjekkekurs og fly rundt i gatene i London eller Oslo etter jenter uten å få noe resultater. Anonymous poster hash: 6a11b...41f Så alle single menn har psykologiske problemer? Vet du, jeg er så lei av at det å være singel skal bli sett på som et problem og at det er noe galt med en. Noen ganger så trenger man bare litt veiledning eller å få justert en del ting man gjør feil. Og jeg driver ikke sjekkekurs. De som kontakter meg som sliter med sin mental helse på et annet nivå enn jeg kan bidra sender jeg videre. Jeg har samarbeid med både psykologer, samlivsterapauter, NLP coacher og andre som har andre verktøy enn de jeg har å tilby.
Nettinettet Skrevet 1. mai 2015 #13 Skrevet 1. mai 2015 (endret) Nettinett, du kjenner ikke alle kvinner,virkelig ikke, du kjenner din egen "type"kvinner og kvinner i din omgangskrets, men ikke de fleste kvinner. Det er mye du har skrevet her inne som er bra, men også mye dårlig. Ingen kjenner alle kvinner, men med den bakgrunnen jeg har med følelsespekter, automatisk tankegang og handlingsmønster ut i fra dette, så har jeg muligheten til å forstå veldig mange kvinner. At du ikke har likt noen av rådene jeg har gitt her inne handler om to ting. Det blir ikke individuell rådgivning her inne slik som jeg jobber, og da kan det bli feil noen ganger fordi det er generelle råd som ikke passer for alle. Det andre er at du har din formening om hva som er rett og føles rett og da kan det jeg sier blir helt feil når det føles feil for deg. Det betyr ikke at det ikke er rett for den det gjelder. Innlegget er redigert for reklame. Mynona, mod. Endret 1. mai 2015 av Mynona
Mynona Skrevet 1. mai 2015 #14 Skrevet 1. mai 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner og reklame. Mynona, mod. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå