Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Des, 31, januar: 31, februar , 28, april 2. Er det da riktig at jeg skal ha mensen enten 31,1 eller 2 mai?

Anonymous poster hash: 196b4...0d0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

31. februar? hvordan i alle dager får du til det?

Anonymous poster hash: 63a24...022
AnonymBruker
Skrevet

31. februar? hvordan i alle dager får du til det?

Sorry, litt treg på morgenen, skjønte visst ikke helt oppsettet ditt til å begynne med. Litt lettere om du setter datoen først.

Du teller fra første dag i mnes til og med dagen før neste mens, da får du sykluslengden din.

Ser ut som a t du har litt uregelmessig syklus, så da er det ikke så lett å si nå neste mens er

AnonymBruker
Skrevet

Sorry, litt treg på morgenen, skjønte visst ikke helt oppsettet ditt til å begynne med. Litt lettere om du setter datoen først.

Du teller fra første dag i mnes til og med dagen før neste mens, da får du sykluslengden din.

Ser ut som a t du har litt uregelmessig syklus, så da er det ikke så lett å si nå neste mens er

Okay, takk for svar, får bare vente å se da:)

Gjest Wei Wei
Skrevet

IKM ca. 3. mai.

Du har en snittsyklus på 31 dag (varierer fra 28 til 33 dager). Siden den varierer med hele 5 dager, så blir det vanskelig å si konkret, men jeg hadde brukt 3. mai som IKM.

AnonymBruker
Skrevet

IKM ca. 3. mai.

Du har en snittsyklus på 31 dag (varierer fra 28 til 33 dager). Siden den varierer med hele 5 dager, så blir det vanskelig å si konkret, men jeg hadde brukt 3. mai som IKM.

Okay, da gjør jeg det:) så får vi se om det stemmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...