Nonu Skrevet 29. april 2015 #1 Skrevet 29. april 2015 Hei! Jeg har litt lyst til å farge håret mitt, men er redd for stygg ettervekst. Finnes det en type hårfarge som ikke er permanent men vaske gradvis ut? Vil helst gjøre det hos frisøren da:)
J_9 Skrevet 29. april 2015 #2 Skrevet 29. april 2015 Ja, det gjør det! Bare å bestille time til frisøren og si at du ønsker en hårfarge som gradvis vaskes ut det 1
Djungelvrål Skrevet 29. april 2015 #3 Skrevet 29. april 2015 Da må du kjøpe toning, dvs farge uten amminiakk. Casting er en slik type.
Gjest Honeyblossom Skrevet 29. april 2015 #4 Skrevet 29. april 2015 Ja, du kan kjøpe "Toning" i butikken evt. dra til frisør hvis ikke du har lyst til å gjøre det selv.
Nonu Skrevet 29. april 2015 Forfatter #5 Skrevet 29. april 2015 Ja, det gjør det! Bare å bestille time til frisøren og si at du ønsker en hårfarge som gradvis vaskes ut det OK, takk:)
Nonu Skrevet 29. april 2015 Forfatter #6 Skrevet 29. april 2015 Ja, du kan kjøpe "Toning" i butikken evt. dra til frisør hvis ikke du har lyst til å gjøre det selv. Jeg har en type mørk orange/kobberfarge nå (den naturlige hårfargen min) så derfor tror jeg at jeg vil gjøre det hos en frisør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå