Gå til innhold

Puppene mine forsvinner!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har alltid hatt små pupper, men etter jeg begynte å trene og har gått ned en del kilo, er puppene mine borte. Er nesten helt flatt der! Så nå er jeg redd for å fortsette og trene, for da forsvinner vell den siste antydning jeg har til pupper å! :(

Noen som har noen gode råd og tips til meg?
Kan jeg miste alt jeg har av pupper ved å trene? Og er det mulig å trene seg til "større" pupper? Kanskje de vil se større ut om de blir fastere??

Anonymous poster hash: 90022...88d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor man mister fett er til en viss grad individuelt, men de fleste kvinner mister fett på overkroppen før de mister noe særlig på hoftene og låra. Sistnevnte er kvinnekroppens ammelager, altså den viktigste fettreserven.

Du kan fint trene uten å miste puppene, du må bare spise nok mat så du ikke går ned i vekt.

Gjest Honeyblossom
Skrevet

I know that feel :P

Jeg har heldigvis ikke mista så altfor mye, har bare gått ned 1 cup størrelse.

AnonymBruker
Skrevet

Blæ, det samme skjer her også. De fem første kiloene synes ikke på kroppen i det hele tatt, men puppene forsvinner nesten helt. Er bare huden igjen på en måte. Mens mage og lår er like store. Veldig irriterende! Så jeg har funnet ut at jeg må være så slank at det er naturlig med miniatyrpupper eller ti kg overvektig med fortsatt relativt små pupper, men alikevel noe "å ta i".

Anonymous poster hash: 11a66...edf
  • Liker 1
Skrevet

Huff... Puppene som kom tilbake var det eneste positive med alt for mye snop i julen og påsken :/ Tror du må velge mellom slank kropp og større bryster. Evt. operere dem. Jeg går for innlegg i BH-en :)

Skrevet

Mine er omtrent bare noen skinnfiller etter at jeg gikk ned 20 kilo - om det er noen trøst :(

AnonymBruker
Skrevet

Dette er så rart! Men egentlig ikke, for pupper er jo bare fett og kjertler. Men jeg gikk ned 8 kg, og ja - puppene ble mindre, men det syns nesten ikke da jeg har jævlig store pupper fra før :fnise:

Anonymous poster hash: e44fc...dce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...