Gå til innhold

Fellesbolig


Anders26år

Anbefalte innlegg

Jeg er 27 år nå. Lurer på om jeg er for gammal for å flytte på sånn fellesting der hvor flere bor sammen (flere ukjente) .

Noen som vet noe om dette ?

Noen som vet hvor jeg finner info om det ?

Anders

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Oi , jeg fant MYE der!

(Tror kanskje jeg ikke skal nevne mine synspunkter når det gjelder amming )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi , jeg fant MYE der!

(Tror kanskje jeg ikke skal nevne mine synspunkter når det gjelder amming )

Det er en ganske omfattende side som dekker hele landet, vil tro at du kan finne noe der.

Og spar de dumme fjortisguttliksomprovoserende meningene dine til noen som biter på, ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det som er viktig om du velger å bo i kollektiv er at de velger mennesker som er tilnærmet lik deg selv når det gjelder å rydde opp etter seg, vasking, festing, spilling av høymusikk osv.

Om du liker å ha det rent å ryddig rundt deg så ikke flytt sammen en haug rotebøtter som ikke skjønner at det faktisk går ann å vaske brukte kjeler når man er ferdig med å bruke dem.

Jeg bor i kollektiv og syns jeg fungerer veldig fra. de jeg bor sammen med er ærlige, ryddige og oppegående mennesker. Det er ingen som låser rommene sine og alle er veldig flinke til å vise hensyn. Vi er alle blitt veldig gode venner.

Som foreslått er www.hybel.no en bra nettside. www.finn.no.

Du får også gjerne hva du betaler for. Både når det gjelder standard på bolig og seriøsiteten på de som bor der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Og spar de dumme fjortisguttliksomprovoserende meningene dine til noen som biter på, ok?

hoho, iallfall en som ble provosert. Selv så jeg ikke den kommentaren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...